انتقاد یک روزنامه از تپسی پس از ماجرای هک این پلتفرم
انتقاد یک روزنامه از تپسی پس از ماجرای هک این پلتفرم: این اولین باری نیست که اطلاعات کاربران از یک پلتفرم ایرانی لو میرود/ آنچه که ضربه میخورد اعتماد کاربر است/ تپسی باز هم متاسفانه یک ماه این مساله را کتمان کرد و با کاربران خود صادقانه مشکل را پیش نبرد روزنامه فرهیختگان نوشت: اطلاع […]
انتقاد یک روزنامه از تپسی پس از ماجرای هک این پلتفرم: این اولین باری نیست که اطلاعات کاربران از یک پلتفرم ایرانی لو میرود/ آنچه که ضربه میخورد اعتماد کاربر است/ تپسی باز هم متاسفانه یک ماه این مساله را کتمان کرد و با کاربران خود صادقانه مشکل را پیش نبرد
روزنامه فرهیختگان نوشت: اطلاع به کاربران از شیوه رسمی صورت نگرفت و توییتر مدیرعامل خبر هک شدن و لو رفتن اطلاعات کاربران را اعلام کرد. این امر نیز به خودی خود به جز عدم شفافیت با کاربران، ضعف محسوب میشود؛ چراکه اطلاعرسانی سلسله مراتب لازم را برای باخبر شدن کاربر طی نکرده و از این گذشته تنها به چند رشتو بدون توضیح دلایل فنی، بسنده کردهاند.
این خود به تنهایی نشان از این است که هنوز ابعاد فنی هک برای مسئولان این پلتفرم روشن نشده است.
داستان تپسی از قصه لو رفتن تصویر مانیتور کارشناسان بله هم برای کاربران دارکتر است و به قول میلاد نوری، این مساله با یک عذرخواهی ساده و پذیرفتن مساله پس از یک ماه شاید از سوی کاربر پذیرفته نشود.