رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


مردم این کشورها بیشتر به «اینفلوئنسرها» اعتماد می‌کنند

مردم این کشورها بیشتر به «اینفلوئنسرها» اعتماد می‌کنند داده‌های «دیدگاه‌های مصرف‌کننده» سایت Statista نشان می‌دهد به‌جز این، خیلی‌ها به افراد محبوب در شبکه‌های اجتماعی که ابعاد زندگی خود را با دیگران به اشتراک‌ می‌گذارند و تبدیل به یک آشنای همیشگی در زندگی ما می‌شوند هم اطمینان می‌کنند: اینفلوئنسرها. براساس نظرسنجی‌هایی که نماینده جمعیت آنلاین یکسری […]

مردم این کشورها بیشتر به «اینفلوئنسرها» اعتماد می‌کنند

داده‌های «دیدگاه‌های مصرف‌کننده» سایت Statista نشان می‌دهد به‌جز این، خیلی‌ها به افراد محبوب در شبکه‌های اجتماعی که ابعاد زندگی خود را با دیگران به اشتراک‌ می‌گذارند و تبدیل به یک آشنای همیشگی در زندگی ما می‌شوند هم اطمینان می‌کنند: اینفلوئنسرها.

براساس نظرسنجی‌هایی که نماینده جمعیت آنلاین یکسری کشورهاست، می‌توان گفت اینفلوئنسرها در حال حاضر در کشورهای برزیل، چین و هند، بیشترین قدرت را بر تصمیمات خرید مردم دارند.

طبق همین نظرسنجی‌ها، درحالی‌که سلطه اینفلوئنسرها اخیرا در برزیل و هند بیشتر شده، در چین کاهش یافته است. این روند پیروی از اینفلوئنسرها هنگام تصمیم‌گیری خرید، در کشورهای دیگر هم پیگیری شده است.

دانمارک و ژاپن، کمترین توجه را به اینفلوئنسرها نشان‌ می‌دهند. در میان کشورهای اروپایی، مردم ایتالیا بیشتر از همه از اینفلوئنسرها تاثیر می‌گیرند، به‌طوری که ۲۴‌درصد آنها در سال ۲۰۲۳ گفته‌اند که خریدشان به‌خاطر توصیه یک سلبریتی یا اینفلوئنسر بوده است./ دنیای اقتصاد