رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


کریستیانو رونالدو مظنون به فرار مالیاتی؛ این‌بار پای کلینیک زیبایی در میان است!

کریستیانو رونالدو مظنون به فرار مالیاتی؛ این‌بار پای کلینیک زیبایی در میان است! به گزارش دیلی میل؛ پر درآمدترین فوتبالیست سال ۲۰۲۳ جهان از نگاه مجله فوربس، بخشی از درآمدهایش به وسیله سرمایه‌گذاری در ارگان های تجاری مختلف به دست می‌آید و حال، گویا منافع مالی رونالدو که مربوط به کلینیک‌های کاشت مو می‌شود، به […]

کریستیانو رونالدو مظنون به فرار مالیاتی؛ این‌بار پای کلینیک زیبایی در میان است!

به گزارش دیلی میل؛ پر درآمدترین فوتبالیست سال ۲۰۲۳ جهان از نگاه مجله فوربس، بخشی از درآمدهایش به وسیله سرمایه‌گذاری در ارگان های تجاری مختلف به دست می‌آید و حال، گویا منافع مالی رونالدو که مربوط به کلینیک‌های کاشت مو می‌شود، به خطر افتاده است!

در پی استعلام اداره مالیات اسپانیا، کلینیک‌های پزشکی کاشت موی اینسپاریا با سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو و پارتنرش جورجینا رودریگز، به دلیل صدور فاکتورهایی فاقد مالیات بر ارزش افزوده طی سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ تحت نظارت و بازرسی قانونی قرار گرفته است. همچنین گزارش هایی وجود دارد که این کلینیک‌ها در مقاطعی با صدور فاکتورهای تقلبی قصد دور زدن مالیات را داشته‌اند.

تحقیقات در خصوص فرار مالیاتی کریستیانو رونالدو و پارتنرش ادامه دارد و در صورت اثبات جرم، پای آن‌ها به دادگاه کشیده خواهد شد.