رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


سعید محمد: حاضر نیستم دیگر در دولت رئیسی مسئولیت قبول کنم، آزموده را آزمودن خطاست

سعید محمد: حاضر نیستم دیگر در دولت رئیسی مسئولیت قبول کنم، آزموده را آزمودن خطاست/ تیم اقتصادی دولت از جاهای مختلف سفارش و انتخاب شدند سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد: در حوزه اقتصاد، معاون اول، وزرای اقتصاد، صمت، جهاد کشاورزی، نفت، راه و شهرسازی و رئیس بانک مرکزی حلقه اصلی هستند که باید […]

سعید محمد: حاضر نیستم دیگر در دولت رئیسی مسئولیت قبول کنم، آزموده را آزمودن خطاست/ تیم اقتصادی دولت از جاهای مختلف سفارش و انتخاب شدند

سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد:

در حوزه اقتصاد، معاون اول، وزرای اقتصاد، صمت، جهاد کشاورزی، نفت، راه و شهرسازی و رئیس بانک مرکزی حلقه اصلی هستند که باید با هم کاملا فهم مشترک از اقتصاد داشته باشند و اگر این‌ها بخواهند هر کدام جزیره‌ای کار کنند، کار پیش نمی‌رود، ولی متاسفانه این اتفاق افتاد و عدم هماهنگی را از روز اول دیدیم.

چرا؟ چون بعضا افراد از جاهای مختلف سفارش شده و به آقای رئیسی معرفی شده بودند و ایشان هم انتخاب کرد و عملا آن خروجی مدنظر گرفته نشد.

بعد از اینکه از مناطق بیرون آمدم، مجددا پیگیری کردند و دعوت به همکاری شدم، ولی دیگر حاضر نیستم با دولت همکاری کنم. عملا به این نتیجه رسیدم که آزموده را آزمودن خطاست.