رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


درگیری مسلحانه اوباش در مشهد با ۲۸ مصدوم‌

درگیری مسلحانه اوباش در مشهد با ۲۸ مصدوم‌ جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی: نیرو‌های انتظامی بخش احمد‌آباد گزارشی از تیراندازی خون‌بار عاملان نزاع مسلحانه دریافت کردند که برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه، لوله‌های سلاح را به سوی مردم گرفته بودند. وحشت‌آفرینان شرور، به طرف خودروی پلیس نیز آتش گشودند و یکی از افسران فراجا […]

درگیری مسلحانه اوباش در مشهد با ۲۸ مصدوم‌

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی:
نیرو‌های انتظامی بخش احمد‌آباد گزارشی از تیراندازی خون‌بار عاملان نزاع مسلحانه دریافت کردند که برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه، لوله‌های سلاح را به سوی مردم گرفته بودند.

وحشت‌آفرینان شرور، به طرف خودروی پلیس نیز آتش گشودند و یکی از افسران فراجا را هم هدف اصابت گلوله قرار دادند و ۱۹ نفر از شهروندان و ۸ تن از طرفین نزاع مسلحانه خون‌بار با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای از سلاح‌های وینچستر و دولول نقش بر زمین شده بودند. نزاع مذکور فقط به‌خاطر ادعای ایجاد مزاحمت برای یک دختر جوان شکل گرفته است.

ماموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۸ تن از متهمان به شرارت و ایجاد رعب و وحشت را در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف شهر مشهد به دام انداختند و یک نفر دیگر از آنان را هم در منطقه مُلک آباد دستگیر کردند.

در این عملیات گسترده، ۳ قبضه سلاح شکاری وینچستر و دولول نیز کشف شد و ۵ فروشگاهی که عاملان شرارت از آن مکان‌ها برای وحشت آفرینی و درگیری استفاده کرده بودند نیز با دستور مقام قضایی پلمب شد.