رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


مسعود پزشکیان در سخنانی سنجیده مخالفت خود را با سیاست‌های فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد.

مسعود پزشکیان، نماینده تبریز و نایب‌رئیس مجلس، در سخنانی سنجیده مخالفت خود را با سیاست‌های فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری مجلس ایشون گفته: ?در دنیای امروز بزرگترین سرمایه‌ها در اختیار امثال گوگل و اپل است بدون اینکه زمین و کارخانه‌ای داشته باشند. در آینده نیز بسیاری از مشاغل از طریق فضای مجازی […]

مسعود پزشکیان، نماینده تبریز و نایب‌رئیس مجلس، در سخنانی سنجیده مخالفت خود را با سیاست‌های فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مجلس ایشون گفته:

?در دنیای امروز بزرگترین سرمایه‌ها در اختیار امثال گوگل و اپل است بدون اینکه زمین و کارخانه‌ای داشته باشند. در آینده نیز بسیاری از مشاغل از طریق فضای مجازی ایجاد خواهد شد.

? وی استفاده از ابزارهایی همچون فیلترینگ و ایجاد محدودیت‌های نامتعارف در فضای مجازی را اشتباه خواند و گفت: وقتی این فضا بسته و فیلتر شود چگونه می‌خواهیم پیام خودمان را منتقل کنیم؟ امروز ادعای ما در دنیا این است که حرف حق و درست را می‌زنیم، اگر حق با ماست نباید از چیزی بترسیم.

? وقتی مردم به سمت پیام رسان‌های داخلی نمی‌آیند، این نشان می‌دهد که مشکل از خود ماست؛ هیچگاه با حرف نمی‌توان اعتمادآفرینی کرد.
امروز دیگر وقت سخن گفتن‌ نیست بلکه زمان عمل‌کردن است. اوایل انقلاب می‌توانستیم محکم بگوییم فلان کار را خواهیم کرد ولی امروز باید حرفی که می‌زنیم را انجام دهیم چراکه فرصت به اندازه کافی در اختیار ما بوده.