رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


صدور حکم قعطی برای ۲۴۱ اخلاگر اقتصادی در دادگاه‌های ویژه/ صدور حکم انفصال ۶۰ قاضی متخلف

صدور حکم قعطی برای ۲۴۱ اخلاگر اقتصادی در دادگاه‌های ویژه/ صدور حکم انفصال ۶۰ قاضی متخلف حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری: بدیهی است در گام دوم انقلاب باید در همه بخش‌های نظام تحول ایجاد شود. قوه‌قضایبه هم از این امر مستثنی نیست و در دوره جدید که همزمان با گام دوم شده، […]

صدور حکم قعطی برای ۲۴۱ اخلاگر اقتصادی در دادگاه‌های ویژه/ صدور حکم انفصال ۶۰ قاضی متخلف

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری:
بدیهی است در گام دوم انقلاب باید در همه بخش‌های نظام تحول ایجاد شود. قوه‌قضایبه هم از این امر مستثنی نیست و در دوره جدید که همزمان با گام دوم شده، رییس قوه‌قضاییه برنامه‌هایی دارد که در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت پیش‌بینی شده است.
در این مدت کوتاه با یک اقدام انقلابی و جهادی، بیش از ٦٠٠ پرونده از ماده ٤٧٧ تعیین تکلیف قطعی و بیش از دو هزار پرونده توسط رئیس قوه‌قضاییه امضا شد تا رسیدگی مجدد شود و بیش از ١٧٠٠ پرونده نیز آماده امضای نهایی است و جمعا ٤ هزار پرونده تعیین تکلیف شده است.
اگر اولیای‌دم تا آخر بر قصاص پایبند باشند، طبق قانون باید از کسی که رهبری به او تفویض کرده، اجازه اجرای حکم گرفته شود و این استیذان را شخص رییس قوه‌قضاییه امضا می‌کند. در این ارتباط یکسری پرونده‌های معوق داشتیم و بیش از ٣٥٠ مورد اذن از فروردین امسال تاکنون صادر شد و نزدیک ٢٥٠ مورد نیز آماده ارسال به رییس دستگاه قضایی است. البته رییس قوه‌قضاییه در خصوص استیذان از رهبری اذنی برای فرد دیگری هم گرفتند تا کمک بزرگی باشد.
٦٠ قاضی در یکسال گذشته از دستگاه قضایی انفصال پیدا کردند./اقتصاد آنلاین


جدیدترین خبرها