رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شاید امروز به دلیل اینکه اهدافتان عملی نشده‌اند با خودتان درگیر باشید. اکنون خیلی اصرار دارید که به زندگی خود معنا ببخشید اما این تصمیم الزاماً شما را به این هدف نمی‌رساند. از بدشانسی، نمی‌توانید فقط این راه را در پیش بگیرید زیرا شما وظایف مالی‌ای دارید که باید به آنها بپردازید. […]

متولدین فروردین ماه

شاید امروز به دلیل اینکه اهدافتان عملی نشده‌اند با خودتان درگیر باشید. اکنون خیلی اصرار دارید که به زندگی خود معنا ببخشید اما این تصمیم الزاماً شما را به این هدف نمی‌رساند. از بدشانسی، نمی‌توانید فقط این راه را در پیش بگیرید زیرا شما وظایف مالی‌ای دارید که باید به آنها بپردازید. اگر مجبور شدید که مدت بیشتری به این نوع زندگی ادامه بدهید ناامید نشوید ، بالاخره زمان اینکه زندگی شما هم تغییر پیدا کند فرا می‌رسد.فال روزانه

متولدین اردیبهشت ماه

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

متولدین خرداد ماه

شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید اما الان آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند.

متولدین تیر ماه

شما فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و نمی‌دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه‌های مثبت‌تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی‌خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می‌توانید فکر خود را عوض کنید.

متولدین مرداد ماه

در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

متولدین شهریور ماه

همچنانکه سال قدیمی می گذرد رویاهای جدید برایتان امید را به ارمغان می آورند. اما این درباره شکست نیست به خاطر اینکه شما تاب و تحمل تمرکز کردن بر روی اهداف تان ندارید. گذشته را فراموش کنید؛ به پیش رو و آینده ای موفقیت آمیز نگاه کنید. با وجود اینکه ممکن است این کار برای لحظاتی طول بکشد تا احساس کنید که اگر دوباره پیشرفتی حاصل کردید این نعمت را از دست نمی دهید.

متولدین مهر ماه

اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینکه بخواهید از عمق یک مشکل سر در بیاورید، مدتی صبر کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این کار دست پیدا خواهید کرد.

متولدین آبان ماه

احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی‌های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛‌ به هر حال،‌ اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

متولدین آذر ماه

شما با روشهای انجام دادن کارها که خارج از عادات معمول می‌باشند به راحتی گیج می‌شوید، هنوز اعتماد بیش از حد نامعمولتان می‌تواند دردسر ایجاد کند. حتی اگر که می‌خواهید به راحتی برای خودتان فرصتی را ایجاد کنید، ممکن است که امری مهم را از دست بدهید و ممکن است مشکلی را که می‌تواند بدتر شود نادیده بگیرید. تلاش کردن برای داشتن یک دید متعادل مفیدتر از این است که از مشکلات دوری کنیم.

متولدین دی ماه

امروز کار کردن شما را ناراحت می‌کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن را از دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می‌توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می‌خواهید بر ضد اموری که بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

متولدین بهمن ماه

اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

متولدین اسفند ماه

امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی‌ ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.