رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تشریح جزئیات تیراندازی در خیابان نوروزیان قزوین

تشریح جزئیات تیراندازی در خیابان نوروزیان قزوین ?دادستان قزوین در گفت‎وگو با میزان گفت: بر اثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی خانم وکیل در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد. ?متهم پس از ایراد جرح از محل متواری که سریعاً با هماهنگی با اینجانب و توسط بازپرس کشیک دادسرا دستور […]

تشریح جزئیات تیراندازی در خیابان نوروزیان قزوین

?دادستان قزوین در گفت‎وگو با میزان گفت: بر اثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی خانم وکیل در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد.

?متهم پس از ایراد جرح از محل متواری که سریعاً با هماهنگی با اینجانب و توسط بازپرس کشیک دادسرا دستور قضایی بر اجرای طرح مهار و دستگیری وی صادر و متهم در کمتر از یک ساعت در عوارضی قزوین دستگیر شد.

?متهم در هنگام دستگیری مبادرت به خوردن قرص برنج نموده و به شدت دچار مصدومیت می شود و پس از انتقال به بیمارستان تحت مراقبت مامورین، بستری و تحت درمان قرار گرفته و در حال حاضر وضع جسمی وی وخیم گزارش گردیده به نحوی که قادر به بازجویی نیز نشده است.

?متاسفانه علیرغم تاکید بر پرهیز از هیجان و شتاب در نحوه اطلاع رسانی در خصوص پرونده های قضایی، در حادثه اخیر نیز بر اساس اظهارنظرهای شهروندان حاضر در صحنه شاهد انتشار اخبار مختلف در خصوص انگیزه قاتل و نحوه ارتکاب قتل بودیم و بلافاصله در فضای مجازی گمانه زنی ها و شایعات در گروه ها و کانال های مختلف نشر داده شد.

?وی از رسانه ها درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار را فقط از منابع رسمی دریافت و براساس اظهار نظرهای شهروندان خبری را منتشر ننمایند.

منبع : میزان