رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه  شما واقعاً نمی‌خواهید بین زندگی حرفه‌ای و شخصی یکی را برگزینید و فکر می‌کنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط کار می‌تواند بر زندگی خصوصی‌تان هم تأثیر بگذارد و اکنون شما نمی‌توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی که شما نظریه در حال زندگی کردن را رد نمی‌کنید، خیلی […]

متولدین فروردین ماه

 شما واقعاً نمی‌خواهید بین زندگی حرفه‌ای و شخصی یکی را برگزینید و فکر می‌کنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط کار می‌تواند بر زندگی خصوصی‌تان هم تأثیر بگذارد و اکنون شما نمی‌توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی که شما نظریه در حال زندگی کردن را رد نمی‌کنید، خیلی خوب است که در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خشنود و راضی نیستید،  با این وجود آماده اید که  برای لحظاتی دست از جنگ و ستیز بردارید و همه چیز را آسان بگیرید. متاسفانه، ممکن است شرایط با شما همراهی نکنند، به این ترتیب شما نیاز خواهید داشت که به فکر حل مشکلات و مسائل غیر قابل انتظار باشید. علاوه بر این، شما اکنون می‌توانید یک پیشرفت اساسی در کارتان داشته باشید. پس یک نفس عمیق کشیده و گام محکمی‌برای آغاز روز خود بردارید.

متولدین خرداد ماه

ماه جدید آگاه و اجتماعی برج میزان در ششمین خانه شما یعنی خانه خدمات حضور دارد و زندگی شغلی را برای شما راحت‌تر کرده است. شما می‌توانید از جذابیت‌های شخصی خود در کنار آمدن با دیگران بهره بگیرید و این موضوع به نفع شما تمام می‌شود. در نهایت این اتفاق اهمیت کنار آمدن با رویدادهایی که دور و برتان رخ می‌دهد را آشکار می‌کند. شما نتیجه تلاش‌های مضاعف خود را تا پایان هفته خواهید دید.

 متولدین تیر ماه

شما امروز نمی‌توانید طبق برنامه‌ریزی قبلی‌تان پول خرج کنید، چراکه ماه جدید برج سنبله در خانه سومتان قرار گرفته و شما باید از برخی خریدهای غیر لازم صرف نظر کنید. اگرچه شما کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردید در حساب بانکیتان پول دارید، ولی این دلیل اصلی برای موکول کردن خریدهایتان به روز دیگر محسوب نمی‌شود. بلکه دلیل واقعی این است که شما می‌خواهید چیزهایی بخرید که اصلاً بهشان احتیاج ندارید. الان زمان این رسیده که با برنامه ریزی کردن برای اوضاع مالی خود به زندگی‌تان معنای بیشتری ببخشید.

متولدین مرداد ماه

شما امروز مشتاق هستید تحت هر شرایطی که باشد پاشنه کفش تان را بکشید و کار کاملا خارق العاده ای انجام دهید، اما زیاد هم مایل نیستید که از زمینه اصلی که تا به حال در آن کار می کردید غافل شوید. شما تا به حال از کارهای ناتمامتان عقب نگه داشته شده بودید و قادر نبودید که وظایف خود را کامل کنید. اجازه ندهید که سرخوردگی بر شما غلبه کند. عصبانی شدن چاره کار شما نیست و  شما یا هیچ کس دیگری را خوشحال تر نمی کند.

 متولدین شهریور ماه

 شما امروز اشتیاق دارید که دوباره به دوستان‌تان بپیوندید، چرا که کاملا برای چیزهای جدید که در زندگی‌تان هستند شور و هیجان دارید. خوشبختانه هم اکنون متعادل کردن آرزوهایتان به منظور فعالیت‌های اجتماعی با احساس نیاز برای استقامت داشتن برای شما به اندازه کافی اهمیت دارد. اگر از تعطیلات‌تان خوب استفاده نکرده‌اید، اعتماد کردن به غریزه‌تان اهمیت بیشتری دارد. بعد از گذشت مدت زمان زیادی شاید به یاد نیاورید که یک مهمانی را از دست داده‌اید، برای اینکه در عوض وظایف‌تان را انجام داده‌اید.

 متولدین مهر ماه

ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

متولدین آبان ماه

امروز امکان دارد به خاطر مسائل و مشکلات شخصی مثل همیشه جایگاه همیشگی خود را نداشته باشید و این موضوع می‌تواند ناراحتتان کند، البته اگر خودتان بخواهید! باهمه این احوال نگرش شما می‌تواند همه چیز را عوض کند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یک فرصت برای نزدیک‌تر شدن به کسی که دوستش دارید و اصلاح کردن روابطتان نگاه کنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

 متولدین آذر ماه

اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه ای از دوست داشتن را تجربه کنند.

 متولدین دی ماه

ممکن است شما فکر کنید که خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف کسانی که به شما نزدیکند مغایرت دارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد کنید که نقطه نظرش را به خاطر حمایت کردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این کار مجبورش کنید، اشتباه کرده‌اید. سعی نکنید که در یک کشمکش راه حل خودتان را تحمیل کنید. فقط انرژی بیشتری برای فروکش کردن آن صرف کنید.

 متولدین بهمن ماه

 شما طبیعتاً با تفکراتتان کاملاً هماهنگ شده‌اید، بنابراین زمانی که شما به مفاهیمی که برایتان ناشناخته است نزدیک‌تر می‌شوید احساس راحتی نخواهید کرد. دیگران می‌توانند به شما توجه کنند و شاید هم بتوانند آنچه را که شما قبلاً گفته‌اند کلمه به کلمه تکرار کنید، اما هنوز هم امکان دارد که نقطه نظرات شما را از دست دهند.

متولدین اسفند ماه

شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!!