رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۷ آذر روی دهد

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۷ آذر روی دهد: ?امروز اسحاق جهانگیری یک نشست برای بررسی مشکلات بانکی دارد، با اعضای فراکسیون اشتغال دیدار می‌کند و یک جلسه برای هماهنگی بخش مسکن دارد ?علی لاریجانی، رئيس‌مجلس امروز یک سخرانی مرتبط با مجلس خواهد داشت. امروز در همایش نقش پژوهش […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۷ آذر روی دهد:

?امروز اسحاق جهانگیری یک نشست برای بررسی مشکلات بانکی دارد، با اعضای فراکسیون اشتغال دیدار می‌کند و یک جلسه برای هماهنگی بخش مسکن دارد

?علی لاریجانی، رئيس‌مجلس امروز یک سخرانی مرتبط با مجلس خواهد داشت. امروز در همایش نقش پژوهش در روند قانون‌گذاری حرف خواهد زد و شاید جوابی به حملات دیروز علیه خودش در مجلس خواهد داد.

?نایب‌رئيس مجلس، مسعود پزشکیان هم امروز در جمع دانشجویان و اعضای انجمن اسلامی دانشجویان اصفهان(نزدیک به اصلاح‌طلبان) سخن خواهد راند و احتمال دارد روند انتقاد اصلاح‌طلبان از وضع موجود را ادامه دهد.

?اواخر شب ترامپ در آمریکا راهبرد امنیت ملی آمریکا موسوم به «آمریکا مقدم است» تشریح خواهد کرد. وزیرخارجه فرانسه هم امروز در آمریکا است با مقامات ارشد دولت ترامپ دیدار می‌کند.

?نمایندگان اتاق‌های بازرگانی ایران و عراق هم دیدار می‌کنند و جلسه دارند و بعید نیست حرف‌های انتقادی و اعتراضی از بازرگانان ایرانی بابت گران شدن تعرفه واردات بسیاری کالاها از ایران بشنویم.

?نخستین کنفرانس تاریخ روابط خارجی ایران هم امروز در وزارت خارجه برگزار می‌شود.

?وزیر راه امروز در همایش هفته حمل و نقل سخن می‌راند ولی کار مهم‌اش امضای یک قرارداد تامین مالی میان ایران و روسیه برای توسعه راه‌آهن و ریل است.

?وزیر بهداشت همچنان در سفر چین و ماچین است و امروز از دو بیمارستان طب سنتی در پکن دیدار می‌کند .

?حرف‌های دادستان کل کشور در همایش روسای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز احتمالا خبرساز می‌شود. سخن‌گوی وزارت بهداشت هم نشست خبری دارد و حتما درباره آینده طرح تحول سلامت و گرانی دارو حرف می‌زند.

?رامیز قلی‌اف، موزیسین برجسته و محبوب آذربایجانی می‌خواهد در تهران اجرای جدیدی داشته باشد. امروز نشست خبری این ارکستر برگزار می‌شود.

?امروز میان تهران و لاهور پاکستان یک خط پرواز مستقیم از سوی شرکت ماهان برقرار می‌شود.

?رقابت‌های بین‌المللی اسکواچ با حضور ورزشکاران عراقی و انگلیسی و چک و ایرانی امروز در اراک آغاز می‌شود- از این بابت خبر جالب است که هوای اراک امروز از خطرناک‌ترین هواهای تاریخ است.

?امروز در تقویم:
?مصادف است با سالگرد ترور محمد مفتح، در سال ۵۸. مفتح، روحانی و استاد دانشکده الهیات دانشگاه تهران که در دهه ۴۰ و ۵۰ در مسجدهای جاوید و قبا به سازمان‌دهی و تبلیغات اسلامی- سیاسی علیه شاه مشغول بود.‌ در دوران پهلوی به‌زندان افتاد و نماز عیدفطر معروف سال ۵۷ در تپه‌های قیطریه به امامت او برگزار شد که به تظاهراتی ده‌ها هزارنفری علیه شاه انجامید
عضو کمیته استقبال امام‌خمینی بود و سرپرست دانشکده الهیات و کمیته چهارم انقلاب اسلامی تهران شد. اما کمال یاسینی، عضو جوان ولی رده‌بالای گروه تندروی اسلام‌گرای فرقان او را در جلو دانشکده الهیات ترور کرد. تصویر لحظاتی پس‌از ترورش را پایین می‌بینید.