رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز چهارشنبه ۶ دی روی دهد:

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز چهارشنبه ۶ دی روی دهد: ⁣ ? امروز مدارس و دانشگاه‌های استان البرز و نه ادارات آن تعطیل است- از بیم بحرانی شدن اوضاع بر اثر زلزله. ? امروز هم مجلس شورا جلسه علنی دارد و هم هیات وزیران دور یک میز گرد می‌آیند. حتما […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز چهارشنبه ۶ دی روی دهد:

? امروز مدارس و دانشگاه‌های استان البرز و نه ادارات آن تعطیل است- از بیم بحرانی شدن اوضاع بر اثر زلزله.

? امروز هم مجلس شورا جلسه علنی دارد و هم هیات وزیران دور یک میز گرد می‌آیند. حتما اخباری درباره بودجه و زلزله تهران در بین بحث‌های‌شان هست.

? امروز اولین نشست خبری کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ هم برگزار می‌شود و کلی اخبار موثق درباره بودجه و خرج و مخارج سال آینده خواهیم داشت.

?اسحاق‌جهانگیری امروز برای افتتاح چند طرح اقتصادی به شهر مشهد سفر می‌کند.

?وزیر صنعت به انجمن واردکنندگان خودرو قول داده که امروز مجوز و موازین واردات خودرو را پس‌از مدتی ممنوعیت ثبت سفارش واردات صادر کند.

?وزیر کار هم که دیروز پاسخش به سوال نمایندگان قانع‌کننده تشخیص داده‌شد و ماموران حراست وزارتش تجمع‌کنندگان برای آزادی رضاشهابی،‌ سندیکالیست زندانی را زدند و پراکندند، امروز با خیال راحت به کردستان سر می‌زند.

?کشتی‌گیر ایرانی که به حریف روس باخت تا در رقابت‌های امیدهای جهان به کشتی‌گیر اسراییلی نخورد، امروز در مجلس مورد تقدیر قرار می‌گیرد: علی‌رضا کریمی را می‌گوییم.
محمدحسین‌باقری، رئیس‌ستادکل نیروهای مسلح، هم از کشتی‌گیران مدال‌آور نیروهای مسلح در محل ستاد تقدیر می‌کند.

?امروز کانون سردفترداران و دفتریاران همایش سراسری سالانه‌اش را برگزار می‌کند- امروز روز دفتر اسناد رسمی است.

?پارلمان اسراییل یک جلسه جدی دارد: بررسی اعدام فلسطینی‌های ساکن در سرزمین‌های اشغالی.

?امشب یک دربی کلاسیک اروپایی در ایتالیا برگزار می‌شود که تقریبا ۱۵سال پیش به‌اندازه اهمیت امروزی ال‌کلاسیکوی اسپانیا مهم بود ولی هنوز دیدن‌اش کلی هیجان دارد: آث‌میلان- اینترمیلان- ساعت ۲۳:۱۵دقیقه زنده از شبکه سه سیما.

?امروز در تقویم:
?مصادف است با سالگرد ترور بی‌نظیر بوتو، نخست‌وزیر اسبق پاکستان که تصویرش را می‌بینید؛ یک چهره‌سیاسی مشهور و محبوب و دختر ذوالفقار علی بوتو اولین نخست‌وزیر منتخب پاکستانی‌ها. او در مقام رهبر حزب مردم پاکستان که در اپوزیسیون بود، ده‌سال پیش توسط طالبان پاکستان ترور شد.

?مصادف است با سالروز روی‌دادن زلزله ۹.۸ریشتری یا همان سونامی مشهور جنوب‌شرق آسیا در سال ۸۳ که محور زمین را کژ کرد و ۲۰۰هزار نفر را به کام مرگ کشاند. زلزله‌ای بود که طول شب و روز را اندکی تغییر داد. این‌چنین زلزله‌ای بود.

?مصادف است با اشغال افغانستان توسط ارتش شوروی در دی ماه سال ۵۸ و سقوط جناح حفیظ الله امین(جناح خلق حزب دمکراتیک خلق افغانستان) و روی کار آمدن ببرک کارمل(جناح پرچم) در جمهوری چپ‌گرای افغانستان. این تهاجم نظامی به جنگ فرسایشی ده‌ساله‌ای انجامید که نهایتا به خروج ارتش سرخ و روی کارآمدن مجاهدین اسلام‌گرای تحت حمایت غرب در کابل انجامید.