رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۳۰ دی روی دهد:

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۳۰ دی روی دهد: ? آسمان تهران امروز ابری و در بعضی ساعات بارش باران و برف همراه با وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابر و وزش بادشدید پیش‌بینی می‌شود. ?اما جاده‌های شش استان گرفتار برف است. در خوزستان شرکت توانیر با […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۳۰ دی روی دهد:

? آسمان تهران امروز ابری و در بعضی ساعات بارش باران و برف همراه با وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابر و وزش بادشدید پیش‌بینی می‌شود.

?اما جاده‌های شش استان گرفتار برف است. در خوزستان شرکت توانیر با بالارفتن میزان گردوخاک به دستگاه‌های زیرمجموعه‌اش اعلام آماده‌باش کرده. و مدارس ایلام هم صبح امروز به‌سبب آلودگی و گردو‌غبار تعطیل شد.

?امروز سفرای جدید کوبا، شیلی که برای اولین‌بار در ایران سفارت‌خانه گشوده، لهستان، قبرس و غنا استوارنامه‌شان را به رئيس‌جمهور تقدیم می‌کنند.

?مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه دارد.

?ربات ارزیاب برای بررسی امکان جست‌وجو در کشتی سانچی و احتمالا دسترسی به بقایای اجساد دریانوردان ایرانی کشته‌شده در این حادثه زیر آب می‌رود.

?سخن‌گوی شورای نگهبان نشست خبری دارد و احتمالا درباره بودجه صحبت کند.

?امروز اختتامیه جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود و برندگان این جشنواره معرفی می‌شوند.

?اسحاق‌جهانگیری هم امروز به کرج می‌رود.

?تیم‌ملی هندبال ایران امروز در چارچوب بازی‌های قهرمانی آسیا، در آخرین دیدار گروهی به دیدار ژاپن می‌رود. دیروز بازی اول را از ازبکستان بردیم.

?چین یک اتحادیه دارد به نام اتحادیه توسعه همکاری‌های دوستانه اقتصادی و تجاری چین و آفریقا؛ امروز این اتحادیه که راه نفوذ این قدرت جهانی در آفریقا است در پکن اجلاسیه دارد.

⚽️ دیروز سپاهان در رشت به تیم محبوب این شهر، سپیدرود باخت تا کلکسیون ناکامی‌‌های‌اش در این فصل تکمیل شود. امروز جلسه اضطراری هیات مدیران برای انتخاب مدیرعامل جدید و شاید هم سرمربی جدید برگزار می‌شود. مدیرعامل فعلی سپاهان دیروز استعفا داد.
⚽️ساعت ۱۶:۳۰دقیقه بازی چلسی با برایتون، ساعت ۱۸:۳۰، بازی منچستر یونایتد و برنلی، هردو از شبکه ورزش زنده پخش می‌شود.
⚽️ساعت ۲۱:۳۰ شب هم بازی حساس‌تری میان منچسترسیتی و نیوکاسل بازهم از شبکه ورزش پخش می‌شود.

? امروز در تقویم:
?مصادف است با اولین سالگرد حادثه آتش‌سوزی و فروریختن برج تجاری پلاسکو در تهران. ۱۶آتش‌نشان و ۵ شهروند عادی در این حادثه کشته شدند و ۲۳۵تن زخمی.
? هیات ویژه گزارش ملی پلاسکو، تشکیل نشدن تیم ایمنی در ساختار فرماندهی حادثه و قصور شهرداری در اجرای قانون شهرداری‌ها مبنی بر ایمن‌سازی ساختمان‌ها را علت اصلی اعلام کرد.

?مصادف است با آزادی ۵۲ دیپلماتی که گروه موسوم به دانشجویان خط امام از سفارت آمریکا در سال ۵۸ گروگان گرفته بودند.

?همزمان است با سالگرد درگذشت مهدی بازرگان اولین رئیس‌دولت پس از انقلاب از بانیان و اولین دبیرکل نهضت آزادی ایران. او پس‌از استعفا از دولت در انتخابات مجلس از تهران برگزیده شد ولی بعدها هربار ردصلاحیت شد.

?مصادف است با زادروز احسان حدادی پرتاب‌گر دیسک ایرانی که رکورد آسیا و ایران را دست دارد و دو طلای المپیک آسیایی و یک نقره المپیک جهانی را دارد.