رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱ بهمن روی دهد:

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱ بهمن روی دهد: ?امروز همان سامانه بارشی دیروز برای شهرهای غربی،در نیمه شرقی کشور فعال است و سبب بارش برف و باران و وزش باد در استان‌های یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و گلستان می‌شود. ? و البته خوزستان و […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱ بهمن روی دهد:

?امروز همان سامانه بارشی دیروز برای شهرهای غربی،در نیمه شرقی کشور فعال است و سبب بارش برف و باران و وزش باد در استان‌های یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و گلستان می‌شود.

? و البته خوزستان و ایلام امروز هردو درگیر توده گردوغبارند. مدارس و دانشگاه‌ها در بسیاری شهرهای خوزستان تعطیل است و ادارات هم از ساعت ۱۰ شروع به کار می‌کنند.

?امروز نیچروان بارزانی، فرزند برادر مسعود بارزانی، و نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق با حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار می‌کند.
?احتمالا سازش و توافق دولت مرکزی عراق و نیز شاید پادرمیانی ایران در حل غائله عفرین کردستان سوریه موضوع گفت‌وگوها باشد.
?همزمان وزیرخارجه ترکیه هم به عراق می‌رود تا با همتای‌اش درباره مسائل منطقه از جمله کردستان بحث و گفت‌وگو کند.

?امروز مجلس شورا جلسه علنی دارد. در کمیسیون امنیت ملی هم گزارش وزارت خارجه درباره وضع اجرای برجام بررسی خواهد شد.

?مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، که دیروز و دیشب را در مصر گذراند. امروز وارد فلسطین می‌شود. این اولین سفر یک مقام بلندپایه آمریکایی پس از تصمیم ترامپ برای به‌رسمیت‌شناختن بیت‌المقدس به‌‌عنوان پایتخت اسراییل است. معلوم نیست رهبران فلسطینی حاضر باشند با پنس دیدار کنند یا نه؛ یک‌ماه قبل که قبول نکردند و سفر پنس به خاورمیانه به همان خاطر تا حالا عقب افتاد.
?رکس تیلرسون، وزیرخارجه آمریکا، هم تور سفر اروپایی‌اش را آغاز می‌کند و علنا گفته که برای راضی‌کردن اروپا به همراهی با آمریکا در فشار به ایران بر سر برجام و مسائل موشکی راهی اروپا می‌شود- اول هم به لندن می‌رود.

?دبیر سازمان بیمه سلامت که بخشی از طرح تحول سلامت است امروز نشست خبری سالانه‌اش را با خبرنگاران برگزار می‌کند

?جلسه تودیع کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک و معارفه صالحی‌امیری رئیس جدید این کمیته برگزار می‌شود.

?امروز ظهر مهلت ثبت‌نام برای کنکور سراسری سال ۹۸ آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت‌نام را کلید بزنند و البته ۲۲هزارتومان ثبت‌نام در کنکور هزینه دارد.
? فهرست نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش هم امروز منتشر می‌شود- در سایت سازمان سنجش.

⚽️اعلام شده که امروز بازی فولاد و پیکان تهران که در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال که از جمعه دوبار به‌خاطر گردوخاک اهواز به تعویق افتاده برگزار می‌شود ولی بازهم بعید است.
⚽️ولی از ساعت ۱۸عصر با بازی همیشه جذاب بایرن‌مونیخ-وردربرمن در بوندس‌لیگای آلمان که از شبکه ورزش پخش می‌شود می‌توانید پای فوتبال اروپایی بنشینید تا پاسی از شب. ساعت ۱۸:۴۵، رئال‌مادرید-لاکرونیا از شبکه سه، و ساعت ۲۳:۱۵، بتیس-بارسلونا از شبکه سه از لالیگا.

?امروز در تقویم:
?مصادف است با سالمرگ محمد قریب پزشک مشهور و پایه‌گذار طب مدرن اطفال در ایران که بیمارستانی در تهران برای کودکان تاسیس کرد که هنوز پابرجاست.
?مصادف است با تولد بهزاد فراهانی، بازیگر برجسته، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون که او را خصوصا با بازی در نقش معاویه در سریال امام‌علی به یاد می‌آوریم
?مصادف است با زادروز سیروس قایقران، کاپیتان تیم‌ملی‌فوتبال ایران و ملوان بندرانزلی که همراه تیم‌ملی یک بار قهرمان بازی‌های آسیایی و همراه ملوان دوبار قهرمان جام‌حذفی ایران شده. او را به شوت‌های سنگین‌‌اش و قدرت بالای بازی‌سازی‌اش می‌شناسیم.