رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


جدیدترین آرای ‌کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران

جدیدترین آرای ‌کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل فحاشی تماشاگران در دیدار برابر سایپا به انجام یک مسابقه رسمی خانگی در استان بی‌طرف محکوم شد. رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده، به دلیل اعتراض به داور در دیدار برابر استقلال تهران به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم […]

جدیدترین آرای ‌کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران

تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل فحاشی تماشاگران در دیدار برابر سایپا به انجام یک مسابقه رسمی خانگی در استان بی‌طرف محکوم شد.

رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده، به دلیل اعتراض به داور در دیدار برابر استقلال تهران به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

استقلال خوزستان به دلیل سوءرفتار تیمی ناشی از اخذ ۵ کارت زرد در دیدار با پارس جنوبی جم به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال خوزستان به دلیل فحاشی و توهین تماشاگران به داوران و مسبوق به سابقه بودن به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن سلطانی‌فر، تدارکات تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض مکرر به داور به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰میلیون ریال محکوم کرد.

تیم پرسپولیس به‌ دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به حریف و داوری در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

تیم مشکی‌پوشان خراسان به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به حریف و داوری در دیدار برابر نفت تهران باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

تیم سپید رود به دلیل پرتاب بطری و اشیا در بازی با سپاهان به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ‌نیا، بازیکن تیم سپیدرود رشت به دلیل اهانت به داور ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.