رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


مقامات چینی ادعا می‌کنند می‌توانند پیام‌های پاک شده وی‌چت هم را بخوانند!

مقامات چینی ادعا می‌کنند می‌توانند پیام‌های پاک شده وی‌چت هم را بخوانند! چین یکی از کشورهایی است که روی هر چیزی نظارت دارد و به قدرتمندترین سیستم‌های نظارتی و ردگیری فعالیت شهروندان مجهز شده است. اخیرا دولت چینی مدعی شده است می‌تواند به پیام‌های پاک شده از روی پیام‌رسان وی‌چت دسترسی داشته باشند و آن‌ها […]

مقامات چینی ادعا می‌کنند می‌توانند پیام‌های پاک شده وی‌چت هم را بخوانند!

چین یکی از کشورهایی است که روی هر چیزی نظارت دارد و به قدرتمندترین سیستم‌های نظارتی و ردگیری فعالیت شهروندان مجهز شده است.

اخیرا دولت چینی مدعی شده است می‌تواند به پیام‌های پاک شده از روی پیام‌رسان وی‌چت دسترسی داشته باشند و آن‌ها را بازیابی و بخواند.

به طور دقیق‌تر، «کمیسیون نظارت و بازرسی نظم شهری چاوچو» در شهر «هفئی» جنوب شرقی چین مدعی شده که امکان بازیابی مکالمات حذف شده در اپلیکیشن «وی‌چت» وجود دارد.

این کمیسیون برای تحقیق و کسب اطلاعات درباره مظنونان یک پرونده دست به چنین کاری زده است و خبر آن را طی پستی در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ای کرد.

البته، این پست سریعا پاک شد ولی دیگر خبر لو رفته و توجه رسانه‌ها یا نگرانی کاربران را در پی داشت. کاربران با خود می‌اندیشند اگر این خبر حقیقت داشته باشد؛ پس دولت چین می‌تواند به تمام مکالمات و پیام‌های چت به همراه تاریخچه‌شان روی این پیام‌رسان دسترسی داشته باشد