رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز مثل قدیمی ” پیام آوران را شکار نکنید” شامل حال شما می‌شود. اگر امروز فردی تعادل شما را به هم زد، تسلیم نشوید. بهتر است که اصلاً به فرد مذکور توجه نکنید. در عوض بدون فکر کردن به مقصد بی‌درنگ افکار بهم ریخته خود را تجزیه و تحلیل کنید. شما در […]

متولدین فروردین ماه

امروز مثل قدیمی ” پیام آوران را شکار نکنید” شامل حال شما می‌شود. اگر امروز فردی تعادل شما را به هم زد، تسلیم نشوید. بهتر است که اصلاً به فرد مذکور توجه نکنید. در عوض بدون فکر کردن به مقصد بی‌درنگ افکار بهم ریخته خود را تجزیه و تحلیل کنید. شما در درون خودتان به جواب هم می‌رسید و این موضوع ربطی به افراد دیگر ندارد.

متولدین اردیبهشت ماه

مثل اینکه شما در رویا سیر می‌کنید، یعنی جایی که همه چیز همان طوری است که باید باشد، ولی وقتی چشم خود را باز می‌کنید می‌بینید که زندگی‌تان چقدر از این تصویر ایده‌آل فاصله دارد. شما معمولاً خیالات و رویاهای زیبایی را در سرتان می‌پرورانید، اما هم اکنون دوری از حیقیت چیزی نیست که بتوانید از آن اجتناب کنید. به جای اینکه در ذهن خود به جاهای دور پرواز کنید، توجه خود را به خانه و تغییرات کوچکی که می‌توانید به وجود آورید معطوف کنید.

متولدین خرداد ماه

شاید امروز فکر بسیار درخشانی داشته باشید اما نتوانید هیچ کجا از آن استفاده کنید. متناقضاً، هر چه بیشتر طرح خود را برای دیگران تشریح کنید، آنها کمتر نسبت به مزیت آن متقاعد می‌شوند. این به این معنی نیست که آنها با موقعیت شما مخالفند بلکه آنها مطمئن نیستند که شما بتوانید استراتژی خود را به یک طرح کاملاً عملی تبدیل کنید.گرچه دائماً به این فکر می‌افتید که خواسته اتان را تحقق ببخشید اما آن را برای بعد نگه دارید. اکنون بهتر است اول با راهکارهایی آن را پیش ببرید.

متولدین تیر ماه

حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

متولدین مرداد ماه

امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده‌اید که با شور و هیجان مبارزه کنید، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می‌کنید، مانعی جلوی راه‌تان سبز می‌شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می‌تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.

متولدین شهریور ماه

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید که برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیکه آماده نیستید، فکر نکنید که مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

متولدین مهر ماه

امروز کار کردن شما را ناراحت می‌کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن را از دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می‌توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می‌خواهید بر ضد اموری که بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

متولدین آبان ماه

امروز قدرت پیش‌بینی تان قوی شده است، چراکه شما به حوادث عجیبی که رخ می‌دهد مشکوک هستید. حتی اگر چنین نباشد، به خصوص اگر بتوانید در شغلتان خلاقیت داشته باشید، شما در هرصورت قادر هستید اوقات خوش و لذت بخشی داشته باشید. اگر در طول روز خستگی تان به نارضایتی مبدل گشت، به یاد داشته باشید که فردا می‌تواند یک روز کاملاً جدید و جذاب باشد.

متولدین آذر ماه

شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده‌آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند.

متولدین دی ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

متولدین بهمن ماه

ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می‌کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می‌گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می‌شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید.

متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.