رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تعداد خودپرداز بیت کوین از ۵۰۰۰ دستگاه عبور کرد

تعداد خودپرداز بیت کوین از ۵۰۰۰ دستگاه عبور کرد ?هر ماه شاهد افزایش تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان هستیم؛ حال، طبق گزارش های CoinATMRadar تعداد این خودپردازها از ۵۰۰۰ دستگاه نیز عبور کرده است. ?در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین و ارز دیجیتال در ۹۰ کشور تعبیه […]

تعداد خودپرداز بیت کوین از ۵۰۰۰ دستگاه عبور کرد

?هر ماه شاهد افزایش تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان هستیم؛ حال، طبق گزارش های CoinATMRadar تعداد این خودپردازها از ۵۰۰۰ دستگاه نیز عبور کرده است.

?در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین و ارز دیجیتال در ۹۰ کشور تعبیه شده که البته برخی کشورها سهم بیشتری از این دستگاه ها دارند. کاربران می توانند با استفاده از این خودپردازها، ارز مجازی خریداری کنند و در نزدیک به ۳۶ درصد آن ها، می توانند این ارزها را به فروش برسانند و پول نقد دریافت کنند.

?آمارها نشان می دهند که ۷۴ درصد از این دستگاه ها در آمریکای شمالی قرار دارند. همچنین در آمارها آمده است که سهم ایالات متحده آمریکا برابر با ۶۰.۸ درصد از خودپرداز ها بوده و همچنین پس از آن کشورهای کانادا با ۱۲.۴ درصد و اتریش با ۵.۳ درصد بیشترین سهم را از خودپرداز بیت کوین دارند.