رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تا یکشنبه هفته آینده در اغلب مناطق کشور شاهد بارش‌های مناسب و ناپایداری جوی هستیم.

تا یکشنبه هفته آینده در اغلب مناطق کشور شاهد بارش‌های مناسب و ناپایداری جوی هستیم. بارش برف و باران در استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان و برخی مناطق اصفهان پیش‌بینی می‌شود. در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان و هرمزگان و همچنین سواحل خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه سامانه بارشی […]

تا یکشنبه هفته آینده در اغلب مناطق کشور شاهد بارش‌های مناسب و ناپایداری جوی هستیم.
بارش برف و باران در استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان و برخی مناطق اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان و هرمزگان و همچنین سواحل خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
روز جمعه سامانه بارشی دیگری از شمال‌غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش در سواحل غربی خزر، غرب و شمال‌غرب کشور و دامنه‌های البرز خواهد شد.
روز شنبه هفته آینده غیر از جنوب و جنوب‌شرق، در اغلب مناطق بارش داریم، همچنین کاهش محسوس دما از شنبه در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران نیمه‌ابری، در برخی ساعات مه‌آلود و اوایل شب بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز پنج‌شنبه در تهران بارش برف خواهیم داشت و روز جمعه نیز آسمان تهران ابری با بارش برف پیش‌بینی می‌شود و این شرایط در روز شنبه نیز حاکم است و بارش برف و سپس کاهش دما را شنبه در پایتخت خواهیم داشت.