رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


زالی: سفرهای نوروزی، نگرانی‌های جدیدی برای کنترل کرونا فراهم می‌کند

زالی: سفرهای نوروزی، نگرانی‌های جدیدی برای کنترل کرونا فراهم می‌کند فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران: متاسفانه عده‌ای از هموطنان با وجود همه توصیه‌ها، مبادرت به انجام سفرهای نوروزی کرده‌اند که این موضوع می‌تواند نگرانی‌های جدیدی در زمینه کنترل بیماری کرونا فراهم کند. گزارشات دریافتی از بعضی استانها، حاکی از بستری شدن تعدادی […]

زالی: سفرهای نوروزی، نگرانی‌های جدیدی برای کنترل کرونا فراهم می‌کند

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران:

متاسفانه عده‌ای از هموطنان با وجود همه توصیه‌ها، مبادرت به انجام سفرهای نوروزی کرده‌اند که این موضوع می‌تواند نگرانی‌های جدیدی در زمینه کنترل بیماری کرونا فراهم کند.

گزارشات دریافتی از بعضی استانها، حاکی از بستری شدن تعدادی از مسافرین نوروزی به دلیل بروز علائم بالینی کرونا در مراکز درمانی شهرستان ها و مراکز استانها دارد که این موضوع باعث افزایش بار اضافی به بخش های بهداشتی درمانی نیز شده است.

لازم است منابع حاصله از عوارض بزرگراهی برای کمک به پیشگیری و کنترل بیماری کرونا شهرستانها اختصاص یابد.

اخذ عوارض روزانه از خودروهای غیربومی که به دیگر شهرستانها مسافرت کرده اند و تخصیص منابع حاصله از آن به شهرستانهای مقصد راهبرد مهمی برای کنترل بیماری است.

در صورتیکه مسافرین به علت بروز علایم بالینی کرونا در شهرستانهای مقصد بستری گردند، باید ملزم به پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ فرانشیز باشند./ ایرنا