رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


دردسرهای ادامه‌دار فدراسیون فوتبال در پرونده شستا

دردسرهای ادامه‌دار فدراسیون فوتبال در پرونده شستا فدراسیون فوتبال که سال گذشته برای پرداخت دستمزد ویلموتس و با مجوز ستاد مقابله با تحریم مبلغ ۲ میلیون یورو از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) قرض گرفته بود، همچنان درگیر این پرونده است. دردسرهای این پرونده برای مهدی تاج، علی سلیمانی و فدراسیون فوتبال همچنان ادامه […]

دردسرهای ادامه‌دار فدراسیون فوتبال در پرونده شستا

فدراسیون فوتبال که سال گذشته برای پرداخت دستمزد ویلموتس و با مجوز ستاد مقابله با تحریم مبلغ ۲ میلیون یورو از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) قرض گرفته بود، همچنان درگیر این پرونده است.

دردسرهای این پرونده برای مهدی تاج، علی سلیمانی و فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد و اموال آنها در صورت احراز مالکیت، توقیف می‌شود.

اخیراً خودروی علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال توسط پلیس توقیف شده و به نظر می‌رسد این توقیف در ارتباط به پرونده شستا بوده است.

یک منبع آگاه در این پرونده با تایید ضمنی این خبر اعلام کرد نه تنها خودروی شخصی این افراد، بلکه حتی اگر زمین یا ملکی به نام آنها بوده، توقیف شده یا به زودی توقیف می‌شود، چراکه شستا باید این پول را به صندوق سهامداران خود بازگرداند.

خبرنگار تسنیم با علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال هم تماس گرفت که پس از طرح سوال و زمان توقیف خودرو، تماس قطع شد و پس از آن هم تلفن همراه سلیمانی از دسترس خارج شد.