رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


دادستان کل ایالات متحده: شواهدی از تقلب در انتخابات آمریکا که بتواند نتیجه را تغییر دهد وجود ندارد

دادستان کل ایالات متحده: شواهدی از تقلب در انتخابات آمریکا که بتواند نتیجه را تغییر دهد وجود ندارد ویلیام بار، دادستان کل ایالات متحده به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت که وزارت دادگستری شواهدی از تقلب گسترده که بتواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آمریکا را تغییر دهد، کشف نکرده است. سخنان ویلیام بار […]

دادستان کل ایالات متحده: شواهدی از تقلب در انتخابات آمریکا که بتواند نتیجه را تغییر دهد وجود ندارد

ویلیام بار، دادستان کل ایالات متحده به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت که وزارت دادگستری شواهدی از تقلب گسترده که بتواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آمریکا را تغییر دهد، کشف نکرده است.

سخنان ویلیام بار از این جهت که یکی از متحدان اصلی دونالد ترامپ محسوب می‌شود، مورد توجه قرار گرفته است. ویلیام بار گفته است: «تا امروز ، ما تقلب در مقیاسی را ندیده‌ایم كه بتواند موجب نتیجه دیگری در انتخابات شود.»

بار از جمله کسانی است که قبل از انتخابات، مطرح كرده بود كه امکان تقلب از طریق رای های پستی می تواند وجود داشته باشد.

دادستان کل آمریکا ماه گذشته، دستورالعملی خطاب به دادستان‌های ایالتی در سراسر کشور صادر کرد و به آنها اجازه داد که هرگونه «ادعای اساسی» در مورد بی‌نظمی در رای گیری را پیگیری کنند.

صدور این دستورالعمل در ان زمان مورد انتقاد قرار گرفت و حتی یکی از مقامات بخش جرائم انتخاباتی نیز در این رابطه استعفا کرد.