رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اعلام رسمی آغاز تولید سریال «خاندان اژدها»؛ اسپین آف «بازی تاج و تخت» کلید خورد

اعلام رسمی آغاز تولید سریال «خاندان اژدها»؛ اسپین آف «بازی تاج و تخت» کلید خورد طبق اعلام HBO، تولید پیش درآمد و اولین اسپین‌-آف سریال بازی تاج و تخت که خاندان اژدها (House of The Dragon) نام دارد، رسما شروع شده است. این شبکه در صفحه‌ی توییتر خود عکس‌هایی از بازیگران این سریال که با […]

اعلام رسمی آغاز تولید سریال «خاندان اژدها»؛ اسپین آف «بازی تاج و تخت» کلید خورد

طبق اعلام HBO، تولید پیش درآمد و اولین اسپین‌-آف سریال بازی تاج و تخت که خاندان اژدها (House of The Dragon) نام دارد، رسما شروع شده است. این شبکه در صفحه‌ی توییتر خود عکس‌هایی از بازیگران این سریال که با رعایت فاصله‌ی اجتماعی دور هم جمع شده‌اند تا به مطالعه‌ی فیلمنامه بپردازند، منتشر کرد

سریال خاندان اژدها که بر پایه‌ی رمان آتش و خون (Fire & Blood) جورج آر. آر. مارتین است، با تمرکز روی خاندان تارگرین ماجراهای ۳۰۰ سال قبل از اتفاقات بازی تاج و تخت و تلاش دنریس تارگرین برای بازپس‌گیری سلطنت را روایت می‌کند و اوج و نحوه‌ی سقوط این خاندان را به تصویر می‌کشد.

در تصاویر منتشر شده، بازیگران مت اسمیت (بازیگر سریال Doctor Who) در نقش شاهزاده دیمون تارگرین، پدی کانسدین (بازیگر سریال The Outsider) در نقش پادشاه ویسریس تارگرین، اولیویا کوک (بازیگر سریال Bates Motel و فیلم Ready Player One) در نقش الیسنت های‌تاور، ریس آیفنز (بازیگر فیلم Notting Hill) در نقش دست راست پادشاه به نام اُتو های‌تاور، اما دارسی (بازیگر سریال Truth Seekers) در نقش پرنسس رینیرا تارگرین، استیو توسان (بازیگر سریال Berlin Station) در نقش ارباب کورلیز ولاریون یا همان دریانورد افسانه‌ای وستروسی معروف ملقب به مار دریا، قابل مشاهده‌اند.

خاندان اژدها توسط جورج آر. آر. مارتین و Ryan J. Condal ساخته شده و Miguel Sapochnik کارگردانی قسمت اول و چندین قسمت دیگر سریال را بر عهده دارد.