رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


رهبر انقلاب: اعتماد و امید مردم به دولت آسیب دیده و باید ترمیم شود

رهبر انقلاب: اعتماد و امید مردم به دولت آسیب دیده و باید ترمیم شود مسئله احیای اعتماد مردم و امید مردم بسیار مهم است. چون اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌ دولت است. مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید به شما داشتند با شما راه می‌آیند، کمک‌تان میکنند. این بزرگ‌ترین سرمایه است برای یک دولت […]

رهبر انقلاب: اعتماد و امید مردم به دولت آسیب دیده و باید ترمیم شود

مسئله احیای اعتماد مردم و امید مردم بسیار مهم است. چون اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌ دولت است. مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید به شما داشتند با شما راه می‌آیند، کمک‌تان میکنند.

این بزرگ‌ترین سرمایه است برای یک دولت که بتواند اعتماد مردم را جلب کند، که خب البته این متأسفانه یک مقداری آسیب دیده است. بایست ترمیم کنید این را و راهکارش هم این است که حرف و عمل مسئولان یکی باشد.

برای وعده‌ها روز شمار معین کنید. یک کاری که می‌گویید این کار را خواهم کرد، تخمین بزنید که این چه مدتی طول خواهد کشید، و روزشمار معین کنید و دانه‌دانه تعقیب کنید.

تقدیر رهبر انقلاب از سفر دیروز رئیسی به خوزستان

یک جلوه‌ی مردمی بودن همین رفتن میان مردم و شنیدن بی‌واسطه از مردم است. این حرکت بسیار خوب و مستحسنی که دیروز آقای رئیسی انجام دادند که رفتند خوزستان در میان مردم با مردم، از آنها شنیدند، با آنها حرف زدند، این یک جلوه‌ای از مردمی بودن است که بسیار کار خوبی است.

رهبر انقلاب: حل مشکل اقتصاد را موکول به تحریم‌ها نکنید

حل این مشکلات اقتصادی را موکول به رفع تحریمها نکنید. خب رفع تحریمها که در اختیار ما و شما نیست. در اختیار دیگران است. مشکلات را، و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات را با فرض وجود تحریم انجام بدهید و برنامه‌ریزی کنید که ان‌شاءاللّه بتوان این کار را پیش برد. اینها با همت و تدبیر خود شما، با کار جهادی خود شما بایستی ان‌شاءالله حل بشود و حل هم خواهد شد.