رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


سفر به تایلند برای ایرانیان آزاد شد

سفر به تایلند برای ایرانیان آزاد شد در طرح سند باکس، توریست‌های واکسینه شده با واکسن های مورد تایید کشور تایلند (دو دوز کامل و بعد از ۱۴ روز پس از دریافت دوز دوم)، می‌توانند به پوکت، ساموئی و یا کرابی سفر کنند. این توریست‌ها نیازی به قرنطینه ندارند. لازم به ذکر است که در […]

سفر به تایلند برای ایرانیان آزاد شد

در طرح سند باکس، توریست‌های واکسینه شده با واکسن های مورد تایید کشور تایلند (دو دوز کامل و بعد از ۱۴ روز پس از دریافت دوز دوم)، می‌توانند به پوکت، ساموئی و یا کرابی سفر کنند. این توریست‌ها نیازی به قرنطینه ندارند. لازم به ذکر است که در طول سفر ۳ بار تست PCR از این مسافران گرفته می‌شود. یکبار قبل از سفر، یک بار موقع رسیدن به فرودگاه، و یکبار هم قبل از عزیمت به کشور خودشان.

واکسن‌های فایزر، جانسون، مدرنا، سینوفارم، سینوواک، اسپوتنیک و آسترازنکا مورد تایی کشور تایلند هستند

شرایط سفر به بانکوک

برای سفر به بانکوک، شرایط قرنطینه همچنان برقرار است و مسافران باید ۷ شب در هتل، شرایط قرنطینه را تجربه کنند و بعد از روز هشتم، در صورت منفی بودن تست، می‌توانند به سایر نقاط شهر سفر کنند. لازم به ذکر است که حتی اگر دو دوز واکسن مورد تایید سفارت تایلند را نیز زده باشید، همچنان این شرایط قرنطینه برقرار هستند. افرادی که واکسینه نشده‌اند یا واکسن های مورد تایید این کشور را نزده‌اند، باید ۱۰ روز در قرنطینه بمانند.