رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


مدیرکل آژانس انرژی اتمی مواضع غیر سازنده خود علیه ایران را تکرار کرد

مدیرکل آژانس انرژی اتمی مواضع غیر سازنده خود علیه ایران را تکرار کرد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غیرسازنده علیه ایران مدعی شد که برای گفت‌وگو درباره فهرست بلندی از مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی لازم است که با مقامات ارشد کشور دیدار کند. رافائل گروسی روز جمعه در حاشیه […]

مدیرکل آژانس انرژی اتمی مواضع غیر سازنده خود علیه ایران را تکرار کرد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غیرسازنده علیه ایران مدعی شد که برای گفت‌وگو درباره فهرست بلندی از مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی لازم است که با مقامات ارشد کشور دیدار کند.

رافائل گروسی روز جمعه در حاشیه یک اجلاس اتمی در وین به خبرنگاران گفت که به استثنای مذاکرات فنی با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، هیچ تماسی با دولت جدید در تهران نداشته است.

وی که به تعبیر رسانه‌های غربی انتظار داشت پیش از برگزاری نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با مقامات ایران دیدار کند، این مساله را «حیرت‌آور» خواند و ادعا کرد که فهرست بلندی از مسائل است که باید درباره آن مذاکره شود. وی افزود که تماس‌ها باید زودتر برقرار می‌شد.

گروسی پس از انتشار سلسله گزارش‌های تحریک‌آمیز علیه برنامه اتمی ایران، فشارها برای دیدار با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران را افزایش داده است.