رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


کاخ سفید: مذاکراتی در زمینه خروج سپاه از لیستچ گروه‌های تروریستی آمریکا وجود دارد

کاخ سفید: مذاکراتی در زمینه خروج سپاه از لیستچ گروه‌های تروریستی آمریکا وجود دارد سخنگوی کاخ سفید: قرار نیست رفع تحریمی برای روسیه صورت گیرد. آن‌ها در گذشته، نقشی اجرایی در ارتباط با برجام داشتند. هیچ‌گونه مساعدت تحریمی خارج از چارچوب برجام برای روسیه وجود ندارد. اکنون مولفه‌های اجرایی مشابهی را داریم و این کار […]

کاخ سفید: مذاکراتی در زمینه خروج سپاه از لیستچ گروه‌های تروریستی آمریکا وجود دارد

سخنگوی کاخ سفید: قرار نیست رفع تحریمی برای روسیه صورت گیرد. آن‌ها در گذشته، نقشی اجرایی در ارتباط با برجام داشتند. هیچ‌گونه مساعدت تحریمی خارج از چارچوب برجام برای روسیه وجود ندارد. اکنون مولفه‌های اجرایی مشابهی را داریم و این کار در واقع اجرای همان توافقی است که در سال ۲۰۱۵ انجام گرفت.

ایران نه تنها برنامه هسته‌ای خود را توسعه داده بلکه رفتارهای آن‌ها در منطقه و فراتر از آن خشونت‌آمیزتر شده است. این گزاره که ماندن در وضعیت فعلی موثر است و امنیت بیشتری برای ما می‌آورد، هیچ مبنای حقیقی ندارد.

مذاکراتی در زمینه خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سیاه گروه‌های تروریستی آمریکا وجود دارد. قصد ندارم وارد جزئیات شوم. وضعیت فعلی که در آن قرار داریم در هیچ زمینه‌ای امنیت بیشتری برای ما ایجاد نکرده و در واقع سپاه پاسداران قوی‌تر شده است.