رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


بریتانیا: در صورت عقب نشینی نظامی، تحریم‌های مسکو می‌تواند برداشته شود

بریتانیا: در صورت عقب نشینی نظامی، تحریم‌های مسکو می‌تواند برداشته شود ‌ لیز تروس، وزیرخارجه بریتانیا، می‌گوید اقتصاد، بانک‌ها و الیگارش‌های روسیه می‌توانند شاهد حذف تحریم‌ها علیه مسکو باشند اگر ولادیمیر پوتین دست از لشکرکشی در اوکراین بردارد و متعهد شود که «تهاجمی دیگر وجود نخواهد داشت». وزیرخارجه بریتانیا در گفتگو با نشریه تلگراف یکشنبه‌ […]

بریتانیا: در صورت عقب نشینی نظامی، تحریم‌های مسکو می‌تواند برداشته شود

‌ لیز تروس، وزیرخارجه بریتانیا، می‌گوید اقتصاد، بانک‌ها و الیگارش‌های روسیه می‌توانند شاهد حذف تحریم‌ها علیه مسکو باشند اگر ولادیمیر پوتین دست از لشکرکشی در اوکراین بردارد و متعهد شود که «تهاجمی دیگر وجود نخواهد داشت».

وزیرخارجه بریتانیا در گفتگو با نشریه تلگراف یکشنبه‌ گفته البته امکان اهرم ماشه و بازگشت فوری تحریم‌ها در صورت تهاجم دیگری از سوی ولادیمیر پوتین، همچنان برجا خواهد ماند.

خانم تروس همچنین از تشکیل گروه مذاکره کننده در وزارت خارجه بریتانیا خبر داده که آماده آغاز به کار در صورت پدید آمدن امکان مذاکرت صلح هستند.

روز شنبه مسکو اعلام کرد که با رسیدن به اهداف خود در جریان «عملیات ویژه» در خاک اوکراین، اکنون بر انچه «آزادسازی منطقه دونباس» در شرق اوکراین خوانده، متمرکز خواهد شد