رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


شگرد جدید تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت‌

شگرد جدید تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت‌ بازار کم فروشی داغ شد! در حال حاضر با وجود مخالفت ستاد تنظیم بازار در افزایش قیمت محصولات شوینده گویا واحدهای تولیدی به کم‌فروشی روی آورده‌اند تا از آن طریق بتوانند به نوعی افزایش قیمت‌ها را در محصولات خود اجرا کنند. مشاهدات بازار نشان می‌دهد کمبود عرضه و […]

شگرد جدید تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت‌

بازار کم فروشی داغ شد!

در حال حاضر با وجود مخالفت ستاد تنظیم بازار در افزایش قیمت محصولات شوینده گویا واحدهای تولیدی به کم‌فروشی روی آورده‌اند تا از آن طریق بتوانند به نوعی افزایش قیمت‌ها را در محصولات خود اجرا کنند.

مشاهدات بازار نشان می‌دهد کمبود عرضه و کم فروشی محصولات شوینده در بازار به وجود آمده و همین امر باعث نارضایتی مصرف کنندگان شده است.

به نظر می‌رسد برای جلوگیری از این گونه اقدامات باید واحدهای نظارتی ورود پیدا کرده و با این گونه اقدامات خودسرانه تولیدکنندگان برخورد لازم صورت گیرد.