رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


باز نشدن ایربگ ۹۰ درصد خودروهای تصادافی در یک پارکینگ!

باز نشدن ایربگ ۹۰ درصد خودروهای تصادافی در یک پارکینگ! رئیس پلیس راهور گفت: فقط در یکی از پارکینگ‌های خودروهای تصادفاتی، ۱۰۷ دستگاه خودرو وجود داشت، از میان این ۱۰۷ دستگاه خودرو که تماماً از زاویه جلو یعنی از زاویه مناسب تصادف کردند، ایربگ ۹۷ دستگاه خودرو باز نشده بود! هادیانفر با تأکید بر اینکه […]

باز نشدن ایربگ ۹۰ درصد خودروهای تصادافی در یک پارکینگ!

رئیس پلیس راهور گفت: فقط در یکی از پارکینگ‌های خودروهای تصادفاتی، ۱۰۷ دستگاه خودرو وجود داشت، از میان این ۱۰۷ دستگاه خودرو که تماماً از زاویه جلو یعنی از زاویه مناسب تصادف کردند، ایربگ ۹۷ دستگاه خودرو باز نشده بود!

هادیانفر با تأکید بر اینکه ایمنی نباید به صورت صوری و باید واقعی باشد، گفت: ایمنی و کیفیت باید به صورت واقعی در تولیدات بالا برود هر چند که ما خودروی ملی نداریم، اگر کسی بگوید خودروی ملی داریم، حرف اشتباهی زده است و ما در کشور کار مونتاژ را انجام می‌دهیم.

مدتی پیش مصطفی آقامیرسلیم؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به مسئله باز نشدن ایربگ خودرو‌های داخلی در تصادفات جاده‌ای مدعی شده بود: “این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد! کسانی که مدعی باز نشدن ایربگ خودرو‌ها هستند، خودشان در این تصادفات مقصرند!

ادعای این نماینده مجلس مبنی بر باز نشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار خودروی تولید شده، واکنش سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهور را در پی داشت./تسنیم