رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


جزئیات فوت «محمد حسن‌زاده‌» در بوکان

جزئیات فوت «محمد حسن‌زاده‌» در بوکان خبرگزاری تسنیم نوشت : دادستان مرکز استان آذربایجان غربی: طی روزهای گذشته یک درگیری بین دو گروه از افراد که برخی از آن ها نیز دارای سابقه محکومیت و شرارت بوده اند، در فلکه شهرداری شهرستان بوکان صورت گرفت که این درگیری منجر به فوت محمد حسن زاده فرزند […]

جزئیات فوت «محمد حسن‌زاده‌» در بوکان

خبرگزاری تسنیم نوشت :

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی:

طی روزهای گذشته یک درگیری بین دو گروه از افراد که برخی از آن ها نیز دارای سابقه محکومیت و شرارت بوده اند، در فلکه شهرداری شهرستان بوکان صورت گرفت که این درگیری منجر به فوت محمد حسن زاده فرزند احمد شد.

افرادی مشکوک (حدود ۲۰ نفر ) با مراجعه به منزل اولیای دم سعی کردند فوت این فرد را به اغتشاشات و نیروهای امنیتی نسبت دهند و جنازه او را نیز از بیمارستان ربودند.

پس از اطلاع از موضوع با اعزام نیروهای امنیتی به محل و با لحاظ تدابیر و مذاکره با خانواده متوفی بررسی‌های لازم در مورد این قتل شروع شده و جنازه نیز به پزشکی قانونی منتقل می‌شود که بعد از معاینه جسد توسط پزشکی قانونی ، علت تامه فوت ایراد ضرب با چاقو تشخیص داده شد.

تحقیقات برای شناسایی قاتلین این فرد ادامه دارد و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده‌اند و این فرضیه نیز وجود دارد که برخی فضاسازی ها پیرامون قتل این فرد از سمت افراد موثر در این حادثه باشد تا ردپای خود را از ماجرا پاک کنند.