رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ابعاد ادعای زمین‌خواری در ازگُل تهران و پیدا و پنهان افشاگری‌های اخیر

ابعاد ادعای زمین‌خواری در ازگُل تهران و پیدا و پنهان افشاگری‌های اخیر خبرگزاری ایسنا نوشت: طبق ادعاهای صورت‌گرفته، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت آیت‌الله صدیقی اداره می‌شود، باغی به مساحت ۴۲۰۰ متر داشته است که دخل و تصرف‌هایی در آن صورت گرفته است. اظهارات آیت‌الله صدیقی چند ابهام دیگر […]

ابعاد ادعای زمین‌خواری در ازگُل تهران و پیدا و پنهان افشاگری‌های اخیر

خبرگزاری ایسنا نوشت:
طبق ادعاهای صورت‌گرفته، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت آیت‌الله صدیقی اداره می‌شود، باغی به مساحت ۴۲۰۰ متر داشته است که دخل و تصرف‌هایی در آن صورت گرفته است.

اظهارات آیت‌الله صدیقی چند ابهام دیگر را به ذهن متبادر می‌کند که پرداختن به آنها برای رفع شبهات ضروری است.

مساله‌ی شائبه برانگیز دیگر این است که، چگونه چنین موضوعی از دید تیزبین نهادهای نظارتی دور مانده است؟ و افشای آن با این سبک تکراری توسط سوت‌زنانی انجام می‌شود که در برخی موارد از این اطلاعات برای تسویه‌حساب‌های سیاسی‌شان بهره‌ برده‌اند و سابقه‌دارند.

از همین رو درخواست افکار عمومی از قوه قضائیه و نهادهای ذی‌ربط این است که، علاوه‌بر رسیدگی فوری به پرونده‌ی مذکور و پرونده‌های مشابه، منابع سوت‌زنان و نیات آنها را نیز مورد بررسی قرار دهند. چگونه می‌شود، به اسم سوت‌زنی، پیش از قرار دادن اطلاعات در اختیار دادستانی و مراجع ذی‌صلاح، اسنادی بررسی‌نشده و کلی، در کف رسانه‌ و فضای‌ مجازی منتشر می‌شود!

سخن پایانی اینکه هر مقام مسئولی باید بداند، جایگاهی که در آن قرار گرفته زیر ذره‌بین و قضاوت دائم افکار عمومی است و حساسیت و مراقبت صدچندان را می‌طلبد و هیچ توجیهی برای کوتاهی‌ها پذیرفته نیست.


جدیدترین خبرها