رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه اکنون زمان آن است که گام های خود را در زندگی آهسته کنید. به جای نگران بودن درباره اینکه چگونه به چیزهایی که نیاز دارید برسید، مطمئن شوید که کاری که امروز انجام داده اید آن طور که به نظر می‌رسد مهم و حیاتی بوده است. شکی نیست که کارهای زیادی برای […]

متولدین فروردین ماه

اکنون زمان آن است که گام های خود را در زندگی آهسته کنید. به جای نگران بودن درباره اینکه چگونه به چیزهایی که نیاز دارید برسید، مطمئن شوید که کاری که امروز انجام داده اید آن طور که به نظر می‌رسد مهم و حیاتی بوده است. شکی نیست که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما برنامه ریزی کردن برای آینده و استراحت ممکن است اکنون مهمتر از این است که خودتان را خسته کنید. انرژی خود را برای زمانی ذخیره کنید که واقعا به آن نیاز پیدا می‌کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی‌توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید،‌باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا  روزهایی را  که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار،‌ با تمرینات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

متولدین خرداد ماه

شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزنید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

 متولدین تیر ماه

امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراری‌ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.

متولدین مرداد ماه

امروز انگار شما یک فرشته نگهبان دارید که ازتان حفاظت می‌کند! و حتی اگر در موقعیت خیلی دشواری قرار بگیرید خودش به نفع شما پادرمیانی می‌کند. امکان دارد مدتی با شرایط سختی روبرو شوید که تمام هم و غم تان شود، اما این سختی‌ها گذرا بوده و ذهن شما را باز و آماده می‌کنند. به چیزهایی که می‌دانستید شک نکنید. قضاوت درست و عقل سلیم شما در مسیر درست هدایتتان خواهد کرد.

متولدین شهریور ماه

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

متولدین مهر ماه

بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.

 متولدین آبان ماه

شما امروز احساس می‌کنید زندگی تان بیشتر از قبل پیچیده شده و به هیچ روشی نمی‌توانید به رضایت برسید. ولی یادتان باشد این به خاطر شما و یا شانس بدتان نیست! اگر شما بتوانید نگرش خود را تغییر داده و مثبت تر فکر کنید، خودتان هم از اینکه چه قدر سریع زندگی تان به شکل قبل برمی‌گردد، شگفت زده می‌شوید.

متولدین آذر ماه

 از اینکه به دیگران بگویید چه حس می‌کنید نترسید، اما مهربانی و با محبت بودن را فراموش نکنید. چراکه در غیر این صورت آنها ازتان فراری می‌شوند! اگر همین طوری ادامه دهید روز خوبی در انتظارتان است، فقط نباید خیلی هیجان زده شوید، زیرا قبل از اینکه بتوانید به هدفتان برسید بی خودی خودتان را خسته خواهید کرد. اگر بخواهید با آرامش کارهایتان را به تاخیر بیندازید تا چیزهای بهتری نصیبتان شود به مشکل برخواهید خورد، اما اگر شروع به کار کنید تا چند روز آینده آنها رابه دست خواهید آورد.

متولدین دی ماه

امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه‌تان نیست. البته فعالیتهای روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگی خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می‌کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

متولدین بهمن ماه

زندگی احتمالا امروز گیج کننده به نظر برسد، اما این اوضاع آن قدر طولانی نخواهد بود تا بتواند کارهای شما را زیاد تحت تاثیر قرار دهد. در اواخر روز، به هر حال، ممکن است احساس کنید کمی گیج شده‌اید، حتی اگر شما فقط درباره آنچه که باید فردا انجام دهید فکر می‌کنید. اجازه ندهید فکرکردن به اینکه چقدر کار برای انجام دادن دارید شما را  از پا درآورد و پریشان شوید. نگرانی‌های شما بسیار بدتر از حقیقت است. فقط آن کاری را بکنید که می‌توانید و مطمئن باشید که در هفته آینده اوضاع آرام خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.

متولدین اسفند ماه

حتی اگر فکر کنید که دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می‌دانید  که هنوز کارهای زیادی دارید که باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممکن است احساس کنید که یک ماجراجویی عالی برای شما می‌تواند تسکینی برای کارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی کار شما می‌تواند مقداری برایتان خسته کننده باشد، اما بهتر است که در مقطعی از زمان کار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینکه برای رسیدن به خط پایان عجله کنید!