رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های […]

متولدین فروردین ماه

امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما و یا کسانی که دوستشان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید، به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می‌توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند.

متولدین اردیبهشت ماه

احتمالا امروز از جانب دیگران حمایت و پشتیبانی خوبی دریافت می‌کنید، اما لزوما آن جور نیست که انتظار دارید. ممکن است به نظر برسد که حتی نزدیک ترین دوست یا همسرتان بر خلاف میل شما رفتار می‌کند، اما واقعا اینطور نیست. در واقع هر کس در زندگی راه خودش را طی می‌کند و اگر شما عاقل باشید، به آنها اجازه این کار را می‌دهید. آنها هنوز در پی کمک و یاری رساندن به شما هستند، اما به روش خودشان!

 متولدین خرداد ماه

شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان  دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

متولدین تیر ماه

شما احساس می‌کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه‌های زیبا قرار گرفته‌اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده‌اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می‌توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته‌اید و سعی می‌کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز قدری ناامید شوید چون دارید تلاش می‌کنید که کاری را که روزهای قبل شروع کرده بودید را به پایان برسانید. سرعت اتفاقات اکنون آهسته‌تر از همیشه است و اگر چه شما از نیروی بی قید خود لذت می‌برید، اما ترجیح می‌دهید وظایف تان را انجام دهید پس می‌توانید زمان کمی را برای خود باشید. برای خود راه‌های میان بُر تعیین نکنید چرا که بعدها مجبور خواهید شد که آنها را نادیده بگیرید.

متولدین شهریور ماه

امروز ماه کامل در یازدهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و می‌تواند حمایت‌های احساسی سودمند دوستان و خانواده تان را شامل حالتان کند. اما این اتفاق مثل یک شام مجانی نیست! برای اینکه امروز هرکسی که ازتان حمایت می‌کند نسبت به تغییراتی که شما در زندگی تان ایجاد می‌کنید سخت گیری می‌کند. اگرچه مشکلات شما از سوی کسی نشات می‌گیرد که می‌خواهد در موفقیت‌هایتان نقشی داشته باشد، اکنون به نفعتان است که به جای اینکه افکار منفی را انکار کنید سعی کنید راهی پیدا کنید که با وجود این افکار منفی به موفقیت برسید.

 متولدین مهر ماه

عدم خویشتن داری – یا کمبود آن- می‌تواند امروز مشکل ساز باشد. شما فقط نمی‌توانید ببینید که خوشی و تفریح تان دارد کاهش می‌یابد. شما می‌دانید که چه چیزی احساس خوبی به شما می‌دهد و  ممکن است خودتان را مجاب کنید که هر چه بیشتر بهتر. این ممکن است  درست باشد، اما محدود به شرایط خاص می‌شود. سعی کنید محدودیت‌های به جا و مناسب خود را بشناسید.

متولدین آبان ماه

اگرچه امروز شما تلاش می‌کنید که فرد آسان‌گیر و بی قیدی باشید، اطرافیانتان باز هم شما را انسان سخت گیری می‌دانند که همیشه به هر درخواستی جواب منفی می‌دهید. این سخن به معنی این نیست که شما فرد منفی بافی هستید؛ بلکه اکنون که رفتارهای سبک سرانه زیاد مقبول نیست، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر شده است. فقط باید خودتان باشید و به خاطر افکار دیگران خودتان را نگران نکنید.

متولدین آذر ماه

مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات و پایداری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز شما خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

متولدین دی ماه

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.

 متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه شما امروز طوفانی از ایده‌های جدید در ذهن دارید یکی دو تا از بهترین‌های آن را انتخاب کنید و بعد آنها را عملی کنید. اگر تلاش نکنید که عمدا میدان دید خود را محدود کنید از هدر رفتن یک برنامه حتمی جلوگیری می‌کنید. به جای اینکه از یک فکر و ایده با شتاب به سمت ایده دیگر بروید کاری را که قبلا شروع کرده بودید به اتمام برسانید.

متولدین اسفند ماه

شما تا به حال موضوعات احساسی خود را به زور جلو می بردید و اگرچه هنوز به انتظار آینده هستید اما باز هم به گذشته می اندیشید تا بهتر بتوانید احساسات اخیر خود را درک کنید. ممکن است درباره برنامه ها ی پیش آمده قدری مردد باشید و این احتیاط بیش از حد می تواند شما را برانگیزد تا راه حل های جایگیزینی در رابطه با آن چیزهایی که نیاز دارید انتخاب کنید. اما فکر نکنید که اشتباهات شما را پیدا می کنند یا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشید که خوش بینی از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.