رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ویدیو: اسراییل پدافند هوایی روسیه را فریب می دهد!

ویدیو: اسراییل پدافند هوایی روسیه را فریب می دهد! شرکت دفاعی اسراییلی مبارزه راداری Rafael Advanced Defense Systems Ltd. یک ویدیو منتشر کرده (که در زیر می بینید) و در آن نقش دشمن فرضی را پدافند هایی شبیه سامانه های”اس- ۴۰۰″ و “پانتسیر-اس” روسیه ایفا می کنند. طراحان سیستم AIR EW Systems می گویند که […]

ویدیو: اسراییل پدافند هوایی روسیه را فریب می دهد!

شرکت دفاعی اسراییلی مبارزه راداری Rafael Advanced Defense Systems Ltd. یک ویدیو منتشر کرده (که در زیر می بینید) و در آن نقش دشمن فرضی را پدافند هایی شبیه سامانه های”اس- ۴۰۰″ و “پانتسیر-اس” روسیه ایفا می کنند.

طراحان سیستم AIR EW Systems می گویند که جنگنده های مجهز به این سامانه می توانند حتی دفاع پیشرفته ضد هوایی روسی را فریب دهند.

تصاویر کامپیوتری شرکت اسراییلی Rafael Advanced Defense Systems Ltd. میرسانند که پادکار الکترونیکی از سه عنصر عبارت است: پادکار الکترونیکی Sky Schield، پادکار الکترونیکی Light Schield و کانتینر X-Guard حمل شونده بوسیله طناب طولانی. کانتینر مسیر موشک های پدافند هوایی را منحرف و آنها را به سوی دیگر می کشاند.

مطابق سناریوی این ویدیو، گروه جنگنده های اف-۱۶ مجهز به AIR EW Systems برای حمله به نیروگاه حرارتی دشمن به هوا بلند شده و پدافندهای دشمن را فریب می دهند. بر اثر پرواز کانتینر، موشک های دافاعی پرتاب شده به مقصد نرسیده و جنگنده ها موفق می شوند به نیروگاه ضربه وارد بیاورند. سامانه پادکار الکترونیکی AIR EW Systems در حال حاضر در مرحله پایانی طرحریزی قرار دارد.