رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱۹ آذر روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱۹ آذر روی دهد: ?امروز مجلس شورا جلسه علنی دارد، حسن‌روحانی لایحه بودجه سال ۹۷ را به مجلس تقدیم کرد. حتما این لایحه خبرساز می‌شود: مثلا همه می‌خواهند بدانند سال آینده دولت یارانه چه کسانی را قطع می‌کند و چه بلایی بر سر […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱۹ آذر روی دهد:

?امروز مجلس شورا جلسه علنی دارد، حسن‌روحانی لایحه بودجه سال ۹۷ را به مجلس تقدیم کرد.
حتما این لایحه خبرساز می‌شود: مثلا همه می‌خواهند بدانند سال آینده دولت یارانه چه کسانی را قطع می‌کند و چه بلایی بر سر طرح تحول سلامت خواهد آمد.

?امروز نمایندگان سران سه‌قوه کشور با هم دیدار می‌کنند تا به بررسی روند امور رسیدگی به مشکلات سپرده‌گذاران موسسات اعتباری بپردازند.

?امروز یازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت، که محل رقابت مستندسازان ایرانی و خارجی است، کارش را از ساعت ۹:۱۵دقیقه صبح در پردیس چارسو شروع می‌کند.

?امروز رئيس‌جمهور افغانستان، اشرف غنی، به هندوستان خواهد رفت.

?امروز در عراق، به‌مناسبت پیروزی کامل بر داعش تعطیل رسمی اعلام شده.

?امشب از ساعت ۲۰، در مهم‌ترین بازی لیگ برتر انگلیس، در دربی بندر منچستر، دو تیم اول و دوم جدول، منچسترسیتی و منچستریونایتد به مصاف هم می‌روند. در هلند، دربی سنتی، میان آژاکس و آیندهوون برگزار می‌شود- از ساعت ۱۹:۱۵دقیقه.

? امروز در تقویم:
?سالگرد تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر در مجمع عمومی سازمان ملل است(۱۳۲۷). اعلامیه‌ای که اگرچه الزام‌آور نیست ولی ظرف ۷۰سال گذشته به یک عرف حقوقی جدی بدل شده.

? مصادف است با سالگرد تاسیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که اخیرا به‌خاطر نقش‌اش در لغو اجرای توصیه‌های سند ۲۰۳۰ یونسکو نامش را بیش‌تر شنیدیم ولی مهم‌ترین کارش، از ابتدای انقلاب تاکنون، اجرای انقلاب فرهنگی است: تعطیلی دوساله دانشگاه‌ها از سال ۵۹ تا ۶۱ به بهانه فعالیت گروه‌های سیاسی مخالف در دانشگاه‌ها.