رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


عوارض خروج یا جریمه خروج؟

عوارض خروج یا جریمه خروج؟ همانطور که در اخبارخواندید، طبق طرح دولت محترم در بودجه ۹۷، عوارض خروج از کشور (که با وضعیت فعلی بهتره بگیم جریمه خروج از کشور!) ۳ تا ۶ برابر افزایش پیدا می کند! همیشه ایرانیان به این اعتراض داشتن که چرا سفر به کیش گرون‌تر در میاد تا ترکیه. دوستان […]

عوارض خروج یا جریمه خروج؟

همانطور که در اخبارخواندید، طبق طرح دولت محترم در بودجه ۹۷، عوارض خروج از کشور (که با وضعیت فعلی بهتره بگیم جریمه خروج از کشور!) ۳ تا ۶ برابر افزایش پیدا می کند!

همیشه ایرانیان به این اعتراض داشتن که چرا سفر به کیش گرون‌تر در میاد تا ترکیه. دوستان دولتی هم فکر چاره کردن که تا سومین سفر خارجی در سال عوارض خروج از کشور هم قیمت با بلیت ترکیه بشه که دیگه کیش گرون‌تر نباشه!

این را هم باید اضافه کرد که آقای روحانی تونست به یکی از وعده های انتخاباتی خودش عمل کند و ارزش پاسپورت ایرانی رو برگردونه.. از سال بعد هر کسی سه تا مهر خروج از کشور داشته باشه حدود یک میلیون تومان فقط عوارض خروج داده… این در دنیا بی نظیره! .. روحانی مچکریم!

فقط یک سوالی که اینجا مطرح میشه آیا اینا همون پولهایی هست که خرد خرد از ملت گرفته میشه و بعد از مدتی یکجا اختلاس میشه؟! و یا به ژن های خوب به عنوان وام های کلان داده میشه؟!