رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ایده های تزیینات و تم شب یلدا ۹۷

شب یلدا هر سال با شور و حال فراوان میان اعضای خانواده ها برگزار می شود. همه مردم برای فرارسیدن آن شب و جشن گرفتن آن ذوق دارند. شب یلدا به بلندترین شب سال معروف شده است. در حقیقت بلندی آن به اندازه یک دقیقه بیشتر از بقیه شبهاست. این خود به معنای این است […]

شب یلدا هر سال با شور و حال فراوان میان اعضای خانواده ها برگزار می شود. همه مردم برای فرارسیدن آن شب و جشن گرفتن آن ذوق دارند. شب یلدا به بلندترین شب سال معروف شده است. در حقیقت بلندی آن به اندازه یک دقیقه بیشتر از بقیه شبهاست. این خود به معنای این است که زندگی و عمر آدم ها انقد کوتاه است که باید ۱ دقیقه طولانی تر بودن را باهم جشن گرفت. در شب یلدا پاییز تمام می شود و وارد زمستان می شویم. همه مردم از ابتدای آذر لحظه شماری شب یلدا را می کنند تا دور هم جمع شوند و جشن بگیرند. برای بهتر برگزار کردن جشن یلدا می توانید از ایده های خلاقانه تم یلدا استفاده کنید

 

وسایل خانه با تم یلدا

 

 

شب یلدا مارا بیشتر از هر چیزی به یاد انار و هندوانه می اندازد. پس بهتر است از این میوه ها کمک بگیرید و تم منزل خود و سفره یلدای خود را یلدایی کنید.

 

 

 

خودتان با هنر و خلاقیتی که دارید خانه خود را یلدایی کنید. می توانید از پارچه های بی استفاده استفاده کنید و روی آن ها طراحی کنید و یک سفره زیبا با تم یلدا داشته باشید.

 

در ظروف یلدایی پذیرای مهمانان‌تان باشید

 

برای شب یلدا و پذیرایی از مهمان ها بهتر است از ظروف پذیرایی با تم یلدا استفاده کنید تا زیبایی شب یلدای شما چندین برابر شود.

 

دسر با تم یلدا

 

دسر شب یلدا می تواند یکی از بخش های زیبا و خوشمزه شب یلدا باشد. به شیوه های مختلف می توانید دسرهای متفاوتی برای شب یلدا آماده کنید. می توانید برای زیبایی بیشتر دسر درون آن را با دانه های انار تزیین کنید.

 

برای دسر می ‌توانید سراغ هندوانه نیز بروید. هندوانه را به دو نیمه ببرید و محتویات آن را خالی کنید و داخلش ژله قرمز رنگ بریزید و سپس آن را در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. برای سرو کردن می ‌توانید آن را برش زده و به قسمت‌ های کوچک‌ تر تقسیم کنید.

 

 

نوشیدنی یلدایی

 

برای اینکه یک تم یلدایی واقعی و زیبا داشته باشد باید نوشیدنی ای هم که برای پذیرایی استفاده می کنید مطابق با تم یلدا باشد. مثلا از آب هندوانه و آب انار برای نوشیدنی استفاده کنید. برای دیزاین لیوان های نوشیدنی می توانید از نی های با طرح انار و هندوانه استفاده کنید و یا اینکه چند دانه انار روی لیوان نوشیدنی بریزید و یا اینکه یک برش کوچک از هندوانه را به لبه لیوان آویزان کنید.

 

تزیین میز با تم یلدا

 

 

می ‌توانید از انار به عنوان تزیین گلدان گل خود استفاده کنید و در این شب زیبا از جلوه بی ‌نظیر آن لذت ببرید.

 

 

گیفت‌های بی‌نظیر یلدایی

 

 

برای اینکه میزبانی خود را به حد کمال برسانید، کافی است برای هر یک از مهمانان خود هدیه ‌ای یاد بود برای این شب زیبا در نظر بگیرید تا آن ها را شگفت‌ زده و غافلگیر کنید. مطمئن باشید تا مدت‌ ها این کار شما در ذهن آنها حک خواهد شد.