رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶

 متولدین فروردین ماه شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه  در رفتارهایتان با دیگران عمل می کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می باشد زیرا دیگران نه تنها  از رفتار شما سوﺀ استفاده می […]

 متولدین فروردین ماه
شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه  در رفتارهایتان با دیگران عمل می کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می باشد زیرا دیگران نه تنها  از رفتار شما سوﺀ استفاده می کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می رسد اما با ممارست به تحقق می انجامد.

 متولدین اردیبهشت ماه
الان برایتان خیلی سخت است که خودتان باشید!! به خصوص اگر با مشکلات مالی دست به گریبان باشید. اگر هم کسی ازتان بخواهد که مشکلی را رفع کنید، اوضاع بدتر خواهد شد. اگرهم قدبازی دربیاورید و هیچ کاری انجام ندهید خودتان عصبانی خواهید شد! متاسفانه این بدترین تاکتیکی است که ممکن است اتخاذ کنید. حتی اگر احاساس ناامیدی کردید ولی تسیلم نشوید. اگرچه شما منتظر هستید همه چیز حاضر و آماده برایتان مهیا شود، اما انجام دادن کارهایی که ازشان لذت می برید درهای خوشبختی زندگی را برویتان می گشاید!

 متولدین خرداد ماه
امروز تحقیق کردن و کند و کاو کردن آرزوهایتان عجیب و حیرت انگیز به نظر می رسد، اما شما کاملاً برای این کار آماده شده اید. شما به راحتی می توانید در شرایط احساسی قرار بگیرید. با وجود این اگر نتوانستید درست فکر کنید نگران نشوید، چرا که هم اکنون فعالیت های اجتماعی در اولویت قرار دارند و اصلاً زمانی برای تعمق کردن باقی نمانده است.

متولدین تیر ماه
امروز شما موقعیت خوبی دارید، موقعیتی که باعث می شود در جامعه خلاق و سازنده ظاهر شوید. به جای اینکه هرچه در دلتان دارید را افشا کرده و بر زبان بیاورید، به خاطر اینکه دیگران برای کار شما ارزش بیشتری قائل شوند کمی خویشتن داری پیشه کنید. منطقی بودن بیشتر از احساسی برخورد کردن برایتان مفید خواهد بود.

 متولدین مرداد ماه
ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می کند و بعدا درهم می شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

متولدین شهریور ماه
شما امروز با دیگران به مهربانی رفتار می کنید، ولی دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانی شما به خاطر  واکنشهای دیگران نیست، نگرانی تان به خاطر این است که زمانی که نمی توانید عملکرهای خود را کنترل کنید احساس ناراحتی می کنید. پس الان بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. خوشبختانه شما می توانید توانایی هایی که در موردش صحبت نمی کنید را در کارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

متولدین مهر ماه
شما فکر می کنید که می دانید چه چیزی برای افراد دیگر بهترین است و البته شاید واقعاً اینگونه باشد. شما می توانید مثل کوه های جبل الطارق پشت کسانی که شرایط سختی را می گذارنند بایستید. اما این قدرت شما مشکلات خاص خودش را نیز دارد، چرا که راهی آسان به اطرافیان تان یاد می دهید که هر موقع به مشکلی برخوردند فقط روی حمایت شما حساب کنند. ولی تا موقعی که خودتان توی مخمصه نیفتاده اید پشتیبانی کردن از دیگران اشکالی ندارد.

 متولدین آبان ماه
شما حتی روزهایی که روز کاری نیست، مثل روز جمعه، نگران فعالیت های حرفه ای خود هستید و به نقش خود در جامعه فکر می کنید. افراد دیگر هم از شما انتظار دارند آنها را هدایت کنید، اما لزوما نمی خواهند شما زمام تمام امور را به دست بگیرید. بلکه آنها فقط نیاز دارند شما به حرف هایشان گوش داده و راجع به حرف هایشان فکر کنید. به جای اینکه برای خود قلمروی را در نظر بگیرید و به افراد دیگر بگویید که چه کاری انجام دهند، اگر عضوی از گروه شان بشوید می توانید رهبر موثرتری باشید.

متولدین آذر ماه
ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اکنون دیگران توانائیهای شما را می بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی توانید نقطه ضعف هایتان را انکار کنید و نمی توانید خودتان را از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید جدا کنید.

متولدین دی ماه
اگر واقعا فرشته ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می نشینند. به نظر می رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

متولدین بهمن ماه
بعضی وقت ها برایتان آسان نیست که بتوانید ادعای درستی از کاری که انجام داده اید داشته باشید. شما اغلب مایل هستید که کمتر پرخاشگر باشید به خاطر اینکه مقابله مستقیم بسیار دشوار است. اکنون، به هر حال، می توانید بر دوستان و همکلاسی هایتان تکیه کنید برای اینکه در جنگ و مبارزه اخیر از شما حمایت کنند. به نظر نمی رسد که این کار تفریح باشد، اما شما حداقل می فهمید که تنها نیستید.

 متولدین اسفند ماه
اکنون ماه در سومین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و امروز برای شما روز فوق العاده ای است، برای اینکه یک نفر کاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا خواهد کرد و نشان خواهد داد که این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی پرده گویی شما سبب می شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید، و کسانی را که دور و بر شما هستند را نیز شگفت زده می کند.