رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۲۸ آذر روی دهد:

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۲۸ آذر روی دهد: ?امروز هم مدارس چندشهر تعطیل است. ولی چرا اداره‌ها تعطیل نمی‌شود. ?یک کنفرانس ملی با حضور حسن روحانی رئيس‌جمهور برگزار می‌شود تا درباره اجرا منشور حقوق شهروندی که پارسال همین‌موقع در دولت قبل او رونمایی شد گزارش داده شود- […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۲۸ آذر روی دهد:

?امروز هم مدارس چندشهر تعطیل است. ولی چرا اداره‌ها تعطیل نمی‌شود.

?یک کنفرانس ملی با حضور حسن روحانی رئيس‌جمهور برگزار می‌شود تا درباره اجرا منشور حقوق شهروندی که پارسال همین‌موقع در دولت قبل او رونمایی شد گزارش داده شود- حتما او حرف‌هایی خواهد زد که کمی از بار انتقاد اصلاح‌طلبان به خودش کم کند.

?روحانی امروز جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را هم اداره خواهد کرد.

?اسحاق جهانگیری امروز به جمع استانداران سراسر کشور می‌رود. او دیروز که خودش را کنترل کرد و روند انتقاداتش به رقبای‌اش در دولت را ادامه نداد، امروز چه می‌کند؟

?فدریکا موگرینی، مسوول سیاست‌خارجی اروپا امروز به لبنان می‌رود تا حمایت اروپا از دولت این کشور را نشان دهد.

?محمودعباس، که گفته می‌شد شاید به ایران بیاید،‌ امروز که قرار است به‌عنوان رئیس‌دولت‌خودگران به عربستان سفر کند.

?لاوروف وزیرخارجه روسیه هم برای برگزاری مراسم یادبود و سالگرد مرگ سفیر ترورشده این کشور در ترکیه به آنکارا می‌رود.

?محمودشاهرودی، رئيس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز یک دیدار خارجی با هیاتی از چین دارد. راستی وزیر بهداشت از سفر به آسیای شرقی هنوز قصد وطن نکرده و امروز تازه می‌خواهد با وزیر چین چند سند همکاری امضا کند.

?امروز در مشهد نمایشگاه سراسری هنرها و صنایع دستی افتتاح می‌شود ولی اتفاق مهم‌تر این است که مصطفی میرسلیم و مهدی چمران در شهر ابراهیم رئیسی درباره فساد اداری و اقتصادی حرف خواهند زد.

?امروز در تقویم:
?مصادف است با سالگرد اشغال تبریز به‌دست روسیه تزاری پس‌از پیروزی مشروطه. آن‌ها از دولت ایران خواستند مورگان شوستر مستشار آمریکایی را که برای سروسامان دادن به وضع اداری دولت ایران مشغول کار بود، اخراج کنند، ایران هم متاسفانه چنین کرد ولی روس‌ها دست‌بردار نبودند و تبریز را اشغال کردند. در تبریز بسیاری آزادی‌خواهان مشروطه مثل ثقه‌الاسلام تبریزی و فرزندان علی‌مسیو و برادرزاده ستارخان را به دار آویختند و ارک تاریخی تبریز را تخریب کردند. و سرانجام پس‌از جنگ‌جهانی اول از ایران بیرون شدند.

?امروز زادروز مدرس و نوازنده دف، رباب، تمبک، تنبور و تار، بیژن کامکار است. او آوازهای کردی و سنتی ایرانی هم خوانده است. تصویرش را می‌بینید و البته ویديوی درباره زندگی و هنر او هم پایین‌تر در همین کانال به اشتراک می‌گذاریم و آوازی از او بشنوید.