رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۴ دی روی دهد:

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۴ دی روی دهد: شورای اقتصاد کشور امروز با ریاست اسحاق‌جهانگیری تشکیل جلسه می‌دهد. حتما برخی منتظرند که باز او از وضع اقتصاد کشور انتقاد کند و گامی دیگر به خروج از دولت نزدیک شود. امروز بهرام قاسمی، سخن‌گوی وزارت‌خارجه، نشست خبری هفتگی‌اش را […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۴ دی روی دهد:

شورای اقتصاد کشور امروز با ریاست اسحاق‌جهانگیری تشکیل جلسه می‌دهد. حتما برخی منتظرند که باز او از وضع اقتصاد کشور انتقاد کند و گامی دیگر به خروج از دولت نزدیک شود.

امروز بهرام قاسمی، سخن‌گوی وزارت‌خارجه، نشست خبری هفتگی‌اش را برگزار می‌کند- او حتما درباره تغییرات سمت‌ها و ساختار وزارت‌خارجه حرف خواهد زد.

علی‌لاریجانی در پاکستان است و امروز به دیدار رئیس‌مجلس و رئیس‌بانک‌مرکزی پاکستان می‌رود. سرکنسول پاکستان در مشهد هم به‌مناسبت سالروز تولد محمدعلی جناح، رهبراستقلال این کشور، در مشهد سخنرانی خواهد کرد.

معاون مرکز آمار ایران یک نشست خبری دارد و درباره تغییر سال پایه آماری که فعلا سال ۹۵ است و روی محاسبه تورم تاثیر دارد، حرف می‌زند.

امروز همچنین یک همایش اقتصادی سالانه از سوی شاخه ایرانی موسسه بتن آمریکا با عنوان بتن و زلزله در تهران برگزار می‌شود که احتمال دارد برخی حرف‌های مهندسی و اقتصادی در این همایش علمی در حال و هوای زلزله‌ای فعلی خبرساز شود.

امروز فهرست پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت چند دانشگاه کشور برای کنکور امسال در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

احتمال دارد از امروز عصر باد و باران به داد مردم شهرهای شمال‌غرب و تهران برسد و آلودگی را براند.

امروز در تقویم:
مصادف است با سالروز تولد عیسی مسیح، پیامبر مسیحیان، و روز کریسمس: بر پیروان‌اش در ایران و جهان مبارک باشد.
مصادف است با سالروز تولد ایزاک نیوتن، فیزیک‌دان برجسته انگلیسی که قانون جاذبه را کشف کرد با همان داستان معروف سیبی که بر سرش فرو افتاد.
و سالروز تولد احمدمحمود(۱۳۱۰-۱۳۸۱)، داستان‌نویس برجسته اهوازی است. او را با رمان پرفروش «همسایه‌ها» می‌شناسیم.
همچنین سالروز تولد داریوش رفیعی خواننده پاپ ایرانی در دهه ۲۰ خورشیدی است که او را با ترانه‌های گلنار و زهره به یاد می‌آوریم.