رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۱۱ دی روی دهد:

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۱۱ دی روی دهد: ?هوای تهران و چندشهر مثل اصفهان ناسالم است. در تهران، مدارس ابتدایی و در برخی شهرها دانشگاه‌ها هم تعطیل شده است. همین الان شاخص کیفی هوای تهران ۱۵۱ است و برای گروه‌های حساس خطرناک. ?اسحاق جهانگیری معاون اول دولت امروز […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۱۱ دی روی دهد:

?هوای تهران و چندشهر مثل اصفهان ناسالم است. در تهران، مدارس ابتدایی و در برخی شهرها دانشگاه‌ها هم تعطیل شده است. همین الان شاخص کیفی هوای تهران ۱۵۱ است و برای گروه‌های حساس خطرناک.

?اسحاق جهانگیری معاون اول دولت امروز هم در شورای عالی مناطق آزاد و هم در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی جلساتی را ریاست می‌کند و حتما در این دو جلسه اقتصادی حرف‌هایی درباره تجمعات اعتراضی مردم می‌زند.

?کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌سبب اعتراضات اخیر در روزهایی که مجلس تعطیل است، جلسه فوق‌العاده برای بررسی وضع امنیتی کشور برگزار می‌کند.

?ضیاء هاشمی، که تا چندهفته پیش سرپرست وزارت علوم بود امروز به‌عنوان مدیرعامل جدید خبرگزاری دولت، ایرنا و موسسه ایران، به این خبرگزاری می‌رود. او از مدیران اصلاح‌طلب دولت است. گویا دولت عزم کرده که دستگاه‌های رسانه‌ای‌اش را به اصلاح‌طلبان بسپارد.

?یک نشست جالب فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود: نشست بررسی تحول در نام‌گذاری کودکان از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۴. حتما از نتایج و آماری که ارائه می‌شود به شما خبر می‌دهیم.

?شهیندخت مولاوردی، دستیار حقوق شهروندی رئیس‌جمهور، امروز در یک جلسه درباره نقش وکلا در تحقق حقوق شهروندی شرکت می‌کند.

?معاون ستاد مبارزه با قاچاق موادمخدر امروز نشست خبری دارد. ببینیم وضع مواد مخدر چه‌گونه است.

?امشب از ساعت ۲۳:۱۵دقیقه منچستریونایتد-اورتون دیدار جذابی در لیگ برتر انگلیس دارند چون یکی از اسطوره‌های این تیم وین‌رونی و کاپیتان سابق‌شان در جامه اورتون به دیدار منچستری‌ها می‌آید.

?امروز در تقویم:
?در سال ۱۲۹۳ در چنین روزی سپاه عثمانی در پایان جنگ اول جهانی به خاک ایران حمله کرد و تبریز را تصرف کرد و ۴سال بعد مناطق اشغالی را ترک کرد.

?مصادف است با زادروز خواننده پرطرفدار ایرانی در دهه ۴۰ و ۵۰؛ ایرج. از مهم‌ترین کارهای او مشارکت در ۲۱۳ برنامه‌گل‌ها است.

?مصادف است با زادروز شاعر مشهور کتاب‌فارسی گلچین گیلانی در سال ۱۲۸۸ که او را با سروده «باز باران با ترانه با گوهرهای فراوان می‌خورد بر بام خانه».