رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


مدارس این شهرها امروز تعطیل است

مدارس این شهرها امروز تعطیل است ?در استان زنجان مقاطع ابتدایی تواحی یک و دو استان(شهری و روستایی) و تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های سلطانیه و ایجرود در شیفت صبح تعطیل است. ?گرد و غبار در استان ایلام باعث تعطیلی تمامی مدارس این استان در شیفت صبح شد. هنوز تصمیمی برای تعطیلی نوبت عصر گرفته […]

مدارس این شهرها امروز تعطیل است

?در استان زنجان مقاطع ابتدایی تواحی یک و دو استان(شهری و روستایی) و تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های سلطانیه و ایجرود در شیفت صبح تعطیل است.

?گرد و غبار در استان ایلام باعث تعطیلی تمامی مدارس این استان در شیفت صبح شد. هنوز تصمیمی برای تعطیلی نوبت عصر گرفته نشد.

?با وجود بارش برف در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی،مدارس هشترود، بستان آباد و چهاراویماق در هر دو نوبت امروز تعطیل است.

?در استان آذربایجان غربی مدارس شهرهای مختلف از جمله تکاب، سردشت،پیرانشهر و بانه در مقطع ابتدایی و در نوبت صبح تعطیلی هستند.

?ورود گرد و غبار به استان خوزستان از روز گذشته تمامی فعالیت ها در این استان را مختل کرد. براساس اعلام مدیریت بحران این استان، تمامی مدارس شهرهای آبادان، خرمشهر،اهواز،باوی،بستان،آبادان،شادگان،ماهشهر،هویزه،سوسنگرد،حمیدیه،دزفول،اندیمشک،شوش، رامشیر و هندیجان تعطیل است.

?در استان مرکزی تمامی مدارس آشتیان و شانزند در هر دو نوبت تعطیل اعلام شده است