رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن روی دهد: ?آسمان تهران امروز کمی ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. باتوجه به روند افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور احتمال ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی پیش بینی می‌شود. ?امروز حسن‌روحانی و برخی اعضای هیات […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن روی دهد:

?آسمان تهران امروز کمی ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. باتوجه به روند افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور احتمال ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی پیش بینی می‌شود.

?امروز حسن‌روحانی و برخی اعضای هیات دولت به سفراستانی به کرمان می‌روند. او در جمع مردم کرمان سخنرانی می‌کند و یک نشست خبری هم خواهد داشت. و البته به دیدار مردم مناطق زلزله‌زده کرمان می‌رود.

?در گرگان همایش «فاطمیون» که تیپ مهاجران افغانستانی داوطلب جنگ در سوریه هستند با سخنرانی فرمانده سپاه نینوا برگزار می‌شود.

?در بوشهر، صفارهرندی، سردبیر اسبق کیهان، به‌مناسبت آغاز دهه فجر سخن می‌راند. در مشهد، هم محسنی‌اژه‌ای‌، سخن‌گو و معاون اول قوه‌قضاییه، به همین مناسبت حرف خواهد زد.

?در مشهد همچنین به مناسبت آغاز دهه فجر هم یگان‌‌های موتورسوار نیروهای مسلح در سطح شهر مانور می‌دهند و رژه می‌روند هم از طرف دیگر جشن بادبادک‌ها برگزار می‌شود.

?امروز مرحله جدید سود سهام عدالت پرداخت می‌شود اما این‌بار مشمولان سهام عدالت گروه گروه و ظرف چند روز سودشان را دریافت می‌کنند- اول از همه، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و پس‌از آنان خانواده‌های ایثارگر و دختران کارگر مجرد یا زنان کارگر سرپرست خانوار.

⚽️ امروز هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‌شود.
? در تبریز، گسترش فولاد که فعلا با فیروز کریمی تیم خوبی شده، به مصاف سیاه‌جامگان فانوس به دست می‌رود. شبکه‌های استانی حتما بازی را از ساعت ۱۴:۳۰ زنده پخش می‌کنند.
?در تهران، نفت که با هومن افاضلی، بازی صد در صد تدافعی را برگزیده و سه‌چهارهفته‌ای است نباخته، به دیدار تیم مجید جلالی، پیکان، می‌رود که هفته‌هاست نتیجه خوبی نمی‌گیرد و با تیم خوب اول فصل کلی فاصله گرفته.
ساعت ۱۷:۳۰ هم شبکه ورزش بازی حساس لیگ برتر والیبال میان بانک سرمایه و شهرداری تبریز تیم‌های اول و سوم جدول را پخش می‌کند.

? امروز در تقویم:
?همزمان است با ورود امام‌خمینی(ره) از فرانسه به تهران و استقبال گسترده از ایشان در تهران. امام سپس بر سر مزار شهدای انقلاب حاضر شد و سخنرانی تاریخی‌اش را ایراد کرد .