رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۳ بهمن روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۳ بهمن روی دهد: ?امروز قرار است کشور را باز باران و برف فرابگیرد و تا آخر هفته هم بارش ادامه دارد. البته سازمان راهداری کشور گفته که این‌بار دیگر غافل‌گیر نمی‌شود و مثل بارش قبلی، برخی جاده‌ها بند نمی‌آید- تا ببینیم و […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۳ بهمن روی دهد:

?امروز قرار است کشور را باز باران و برف فرابگیرد و تا آخر هفته هم بارش ادامه دارد. البته سازمان راهداری کشور گفته که این‌بار دیگر غافل‌گیر نمی‌شود و مثل بارش قبلی، برخی جاده‌ها بند نمی‌آید- تا ببینیم و تعریف کنیم.

?امروز مجلس شورا به بررسی جزییات لایحه بودجه ادامه خواهد داد.

? در سوچی که به منطقه دیپلماسی در روسیه بدل شده، محمودعباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ولادیمیر پوتین، رئيس‌جمهور روسیه دیدار می‌کند.

?درست دیروز بود که یک فروند هواپیمای آنتونف روسی در نزدیکی مسکو سقوط کرد و بیش‌از ۶۰ مسافر را به کشتن داد، امروز یک هواپیما سوخوی فول‌جت ۱۰۰ که ایران از روسیه خریده در تهران به‌زمین می‌نشیند تا ایرلاين‌های داخلی از این دستاورد روسی بازدید کنند.
? هواپیماهای روسی خصوصا جناب توپولف سخت در ایران بدنام و بدخاطره هستند.

⚽️ امروز در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶:۴۵دقیقه ذوب‌آهن اصفهان در گروه B دوحه قطر میهمان الدوحیل است.
? بازی‌های آسیایی در روزهای خوبی برای ذوب‌آهن اوج‌گرفته و امیرقلعه‌نویی آغاز می‌شود.

⚽️ و از ساعت ۱۹۰۰ هم در گروه A تراکتورسازی تبریز با مربی ترکیه‌ای‌اش، در حالی که میزبان است به برکت فتح دوسال پیش سفارت عربستان مجبور است در عمان به دیدار الاهلی عربستان برود.
? تراکتور با مربی جدیدش سه‌بازی است که نباخته و امیدواریم ارطغرل ساغلام که سابقه مربی‌گری در لیگ قهرمانان اروپا هم دارد، به روند خوبش ادامه دهد.
? بازی اول را شبکه ورزش و بازی دوم را شبکه سه پخش زنده می‌کنند.

? امروز در تقویم:
?مصادف است با سالروز ترور و مرگ حسن‌البنا، بانی جماعت اخوان‌المسلمین در مصر. البنا، درپی غیرقانونی‌شدن فعالیت جماعغت اخوان به‌دست عوامل حکومت مصر کشته شد.

?مصادف است با تولد چارلزداروین، زمین‌شناس و زیست‌شناس بزرگ و دوران‌ساز انگلیسی که در سده نوزدهم با نظریه تکامل موجودات زنده، تحول کم‌نظیری در شناخت انسان از هستی را سبب شد.

?مصادف است با سالمرگ فیلسوف بزرگ و کم‌نظیر آلمانی، امانوئل کانت که بزرگ‌ترین دستاوردش برای تفکر و شناخت بشر،‌ شاید در این آموزه قابل درک است که انسان، آزادی اراده دارد و تجربه و شناخت‌اش از طبیعت و نیز قانون‌های اخلاق خودش بنا می‌گذارد.

?مصادف است با سالگرد ترور عماد مغنیه. او از برجسته‌ترین و زبده‌ترین فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان و در زمان ترور، معاون نظامی سید حسن‌نصرالله بود.