رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


باارزش‌ترین برندهای اقتصاد ورزش در سال ۲۰۱۷ از نگاه نشریه فوربس

باارزش‌ترین برندهای اقتصاد ورزش در سال ۲۰۱۷ از نگاه نشریه فوربس ۱️⃣ تولیدکننده ورزشی نایکی (آمریکا): ۲۹,۶ میلیارد دلار ۲️⃣ شبکه ورزشی ای‌اس‌پی‌ان (آمریکا): ۱۵,۸ میلیارد دلار ۳️⃣ تولیدکننده ورزشی آدیداس (آلمان): ۷,۹ میلیارد دلار ۴️⃣ شبکه ورزشی اسکای اسپورت (بریتانیا): ۵,۵ میلیارد دلار ۵️⃣ تولیدکننده ورزشی آندر آرمر (آمریکا): ۴,۵ میلیارد دلار ۶️⃣ میجر […]

باارزش‌ترین برندهای اقتصاد ورزش در سال ۲۰۱۷ از نگاه نشریه فوربس

۱️⃣ تولیدکننده ورزشی نایکی (آمریکا): ۲۹,۶ میلیارد دلار
۲️⃣ شبکه ورزشی ای‌اس‌پی‌ان (آمریکا): ۱۵,۸ میلیارد دلار
۳️⃣ تولیدکننده ورزشی آدیداس (آلمان): ۷,۹ میلیارد دلار
۴️⃣ شبکه ورزشی اسکای اسپورت (بریتانیا): ۵,۵ میلیارد دلار
۵️⃣ تولیدکننده ورزشی آندر آرمر (آمریکا): ۴,۵ میلیارد دلار
۶️⃣ میجر لیگ بیسبال (آمریکا): ۲,۴ میلیارد دلار
۷️⃣ مسابقات مبارزه نهایی یو‌اف‌سی (آمریکا): ۲ میلیارد
۸️⃣ شبکه تلویزیونی یس (آمریکا): ۱,۴ میلیارد دلار
۹️⃣ تولیدکننده ورزشی ریباک (آلمان): ۸۰۰ میلیون دلار
? شبکه ورزشی ان‌ای‌اس‌ان (آمریکا): ۶۵۰ میلیون دلار