رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۸ اسفند روی دهد:

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۸ اسفند روی دهد: ?امروز فعالیت سامانه بارشی علاوه بر نیمه غربی کشور به تدریج برخی مناطق مرکز و شرق را فرا می‌گیرد و سبب افزایش ابر و بارش باران و برف می‌شود. ?محمدرضا باهنر به‌عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، یک نشست خبری […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۸ اسفند روی دهد:

?امروز فعالیت سامانه بارشی علاوه بر نیمه غربی کشور به تدریج برخی مناطق مرکز و شرق را فرا می‌گیرد و سبب افزایش ابر و بارش باران و برف می‌شود.

?محمدرضا باهنر به‌عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، یک نشست خبری درباره مسائل روز برگزار خواهد کرد.

?محمدجواد ظریف که در صربستان به‌سر می‌برد امروز با آنابربابیچ، نخست‌وزیر این کشور، دیدار می‌کند.

?امروز در یک همایش ادبی در دانشگاه تهران با نام «سوختگان وصل» مراسم بزرگداشت برای قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

?از امروز بنابر اعلام ارتش روسیه که از پیروزی‌اش در جلسه دیشب شورای امنیت ملل متحد درباره یمن خشنود است، در غوطه‌شرقی در سوریه مطابق اعلامیه شورای امنیت و دستور آتش‌بس برقرار می‌شود.
? آتش‌بس هر روزه از ساعت ۹صبح تا ساعت ۱۴ است تا بتوان یک کریدور انسانی برای خروج ساکنان این منطقه جنگ‌زده فراهم کرد.

?امروز در پراگ جلسه دادگاه مهمی برای صالح مسلم، رهبرپیشین حزب اتحاد دمکراتیک سوریه(شاخه سوری حزب کارگران کردستان ترکیه) برگزار می‌شود تا به درخواست ترکیه برای استرداد وی رسیدگی شود.

?امروز مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه دافوس ارتش ایران برگزار می‌شود.
?دانشگاه فرماندهی و ستاد که به اختصار دافوس خوانده می‌شود، در ایران، به ارائه دوره‌های تخصصی آموزش علمی و نظامی می‌پردازد که برای اخذ درجه‌های بالاتر از سرهنگی و فوق لیسانس باید توسط نیروهای نظامی گذارنده شود.

⚽ از ساعت ۲۲:۳۰شبکه سه، بازی اسپانیول- رئال مادرید از لالیگای اسپانیا را زنده پخش می‌کند- اسپانیول پس‌از بارسا، تیم دوم کاتالونیا است.
⚽ امشب همچنین تیم‌ملی‌‌فوتبال عربستان پس‌از۴۰سال در خاک عراق و در بصره، به زمین می‌رود و با تیم عراق دیداری دوستانه خواهد داشت.

? امروز در تقویم:

?مصادف است با کسب اولین اسکار تاریخ سینمای ایران برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اصغرفرهادی.

?مصادف است با زادروز امیرحسین آریان‌پور استاد جامعه‌شناسی دانشگاه، نویسنده، فرهنگ‌نگار و مترجم ایرانی.

?زادروز شیخ بهایی، حکیم و فقیه دوران‌ساز است که از جمله علمای شیعی متولدجبل‌عامل در شام آن‌دوره و لبنان کنونی است که به‌سبب آزارهای حکومت عثمانی و با دعوت شاه‌تهماسب صفوی به ایران آمدند و در پاگیری فقه امامیه در ایران نقش مهمی داشتند.

?مصادف است با سالمرگ غلامحسین بنان خواننده ایرانی که او را بیش‌از همه با الهه ناز و ای ایران می‌شناسیم. بنان را اولین خواننده ایرانی می‌نامند که نت مدرن را می‌شناخت.