رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


چه کسانی با مینا باشاران مُردند؟

چه کسانی با مینا باشاران مُردند؟ بیشتر مهمان‌های بدشانس جشن مجردی مینا باشاران، که در حادثه سقوط جت شخصی‌ او مُردند، از دوستان و طراحان لباس و جواهرات او بودند. ?جاسمین باروه (فرد نشسته از سمت چپ): صاحب یک فروشگاه جواهرات است و با شریکش آن را اداره می‌کرد. او دو سال قبل ازدواج کرده‌ […]

چه کسانی با مینا باشاران مُردند؟

بیشتر مهمان‌های بدشانس جشن مجردی مینا باشاران، که در حادثه سقوط جت شخصی‌ او مُردند، از دوستان و طراحان لباس و جواهرات او بودند.

?جاسمین باروه (فرد نشسته از سمت چپ): صاحب یک فروشگاه جواهرات است و با شریکش آن را اداره می‌کرد. او دو سال قبل ازدواج کرده‌ و زمان حادثه حامله بود.

? لیانا حنانل (نفر دوم سمت چپ): صاحب برند «لیلی اند رز» که یک لباس شنا برای خود عروس طراحی کرده بود. دختر او تنها ۴ماه سن دارد.

?آسلی ایزمیرلی (سمت راستِ مینا باشاران): به‌عنوان طراح جواهرات در شرکتی واقع در استانبول کار می‌کرده و در اینستاگرامش عکس‌های ماه‌ نوامبرِ عروسی‌اش را پست کرده‌ بود. او هم حامله بود و اگر زنده می‌ماند بچه‌اش تابستان به دنیا می‌آمد.

?عایشه آند (بین آسلی ایزمرلی و بورجو گوندوغار ایستاده): در اینستاگرام خودش را روان‌شناس بالینی معرفی کرده ‌است، اما یک مزون داشت. او هم نامزد کرده و قرار بود جشن عروسی‌اش تابستان برگزار شود.

?بورجو گوندوغار عورفالی (اولین نفر سمت راست تصویر): مدیر یک کمپانی طراحی لباس فرم برای کارمندها و کارگران بود. او هم زمان حادثه حامله بود.

?صنم آکای (نفر نشسته پایین تصویر): دختر یکی از شرکای برند ماوی بود.

?زینب چوشکون (سمت چپ مینا باشاران) دختر اورهان چوشکون، تاجر ترکیه‌ای، و تحصیلکرده رشته معماری بود.