رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه […]

متولدین فروردین ماه

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

متولدین اردیبهشت ماه

حالا که ماه وارد خانه ششم شما یعنی خانه سلامتی شده است، شما خیلی نگران اوضاع جسمانی خود هستید و به فکر بهتر کردن وضعیت سلامتی خود افتاده‌اید. اگر احساس خوبی ندارید از انجام دادن کارهای سخت پرهیز کنید. برای مثال به جای اینکه ناگهان از همین الان به جای غذا شروع به خوررن هویج و سبزیحات کنید، کم کم رژیم غذایی خود را تغییر بدهید! هیمشه قدم‌های کوچک نتایج بزرگی در پی دارد.

متولدین خرداد ماه

شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

متولدین تیر ماه

شما ممکن است به خاطر یک دوست نزدیک یا شریکی که در رابطه با موضوع مهمی‌ که برای شما اهمیت داشته احساس تعهد نکرده، آشفته شده باشید، ولی وقتی که مشکلی بروز می‌کند اوضاع پیچیده تر می‌شود. شاید اگر قبول کنید او بعضی اوقات شخص نامتعادلی می‌شود، باعث تسکین خاطرتان شود. همچنین زمانی که می‌دانید دیگران مخالفت نمی‌کنند، تسلیم شدن برایتان راحت تر است. اگر بتوانید دو طرف این قضیه را ببینید نه فقط از دیدگاه خودتان، می‌توانید از مقابله و بحث خودداری کنید.

متولدین مرداد ماه

امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیکه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

متولدین شهریور ماه

حالا که ژوپیتر در دومین خانه شما که مربوط به مسائل مالی می‌شود قرار می‌گیرد، بهتر است که کمتر پول خرج کنید. اما وقتی چیزهای لوکس زیادی شما را وسوسه می‌کنند خیلی سخت است در برابر این خواسته‌تان مقاومت کنید. الان بهترین کار این است که توجه خود را بر روی جزئیات مسائل کاری خود معطوف کنید تا فکر خرید کردن از ذهنتان خارج شود.

متولدین مهر ماه

امروز اوضاع شما خیلی پپیچیده است چرا که می‌دانید باید به وظایف اجتماعی تان برسید و به طور کامل روی کارتان تمرکز کنید. اما شما خیلی راحت نمی‌توانید نه بگویید، به خصوص اگر فرصت وقت گذرانی با دوستانتان را داشته باشید. متاسفانه حالا مسئولیت پذیری بر تفریح کردن و خوشی ارجحیت دارد. پس تفریح و بازی را به روز دیگری موکول کنید.

متولدین آبان ماه

امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

متولدین آذر ماه

امکان دارد شخصی که شما قبلا خیلی با او احساس نزدیکی می‌کردید، کم کم و به تدریج تغییر کند. تا جایی که از قوه تشخیص شما نیز فراتر می‌رود. سعی نکنید این روند را متوقف سازید. حتی اگر به این کرم ابریشم دوست داشتنی علاقه مند شده باشید، نمی‌توانید جلوی او را بگیرید تا از پروانه شدن باز بماند!! در حالی که او را رها می‌کنید، حتی اگر به طور کامل این تغییرات را درک نمی‌کنید، سعی کنید همچنان به پرورش دادن کسانی که دوستشان دارید ادامه بدهید.

متولدین دی ماه

امروز آماده پذیرفتن یک ریسک هستید مخصوصا اگر بدانید که شادی و نشاط را در زندگی شما افزایش می‌دهد. این برای شما می‌تواند زمانی بسیار خلاقانه و مفید باشد و بسیارمهم است که به شما خوش بگذرد و بتوانید همزمان شخصیت درونی و هنرمند خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید این کار را هم در محل کار انجام دهید، هم در زمان بازی، چون این دو به طرز ظریفی به هم مربوط هستند.

متولدین بهمن ماه

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان را تخلیه کنید.

متولدین اسفند ماه

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. پروازهای مسافرتی ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده تغییر کند. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته عاقلانه درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.