رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین روی دهد

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین روی دهد: ?امروز هم باران می‌بارد ولی بارش‌ها در ایلام، لرستان،‌ شمال خوزستان،‌کهگیلویه وبویراحمد، جنوب چهارمحال‌وبختیاری، ‌جنوب اصفهان، غرب یزد، شمال فارس، شمال کرمان و خراسان جنوبی شدیدتر است. ?امروز در ساختمان شورای شهر تهران یک جلسه هم‌اندیشی برگزار می‌شود تا […]

برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین روی دهد:

?امروز هم باران می‌بارد ولی بارش‌ها در ایلام، لرستان،‌ شمال خوزستان،‌کهگیلویه وبویراحمد، جنوب چهارمحال‌وبختیاری، ‌جنوب اصفهان، غرب یزد، شمال فارس، شمال کرمان و خراسان جنوبی شدیدتر است.

?امروز در ساختمان شورای شهر تهران یک جلسه هم‌اندیشی برگزار می‌شود تا تکلیف انتخاب شهردار تهران یک‌سره شود.

?مجلس شورا هم جلسه علنی دارد. علی‌لاریجانی که در سفر دور و دراز در شرق آسیا است، و ریاست جلسه با مسعود پزشکیان است.
▫️قرار است امروز وزیر بهداشت به مجلس بیاید و به سوال نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

?سفر علی لاریجانی، رئیس‌مجلس، به جنوب‌شرق آسیا، ادامه پیدا می‌کند. امروز او در همچنان در ویتنام است ولی احتمالا عصرگاهان به‌وقت تهران، به سری‌لانکا می‌رود.

?امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورا، با ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی درباره وضع بازار ارز و سیاست ارزی جدید دولت جلسه دارند.

?امروز یک هیات از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به راهبری علاءالدین بروجردی، رئيس‌کمیسیون، برای گفت‌وگو با مقامات سوری، پس‌از حملات موشکی اخیر، به سوریه می‌رود.

⚽️امروز مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران و غرب آسیا تمام می‌شود.
▫️در گروه b از ساعت ۱۸:۳۰، ذوب‌آهن در تاشکند به دیدار لوکوموتیو می‌رود. هردو تیم شش‌امتیازه‌اند و مدعی صعود به‌عنوان تیم دوم گروه ولی تفاضل گل تیم ایرانی بهتر است.

▫️تراکتورسازی در گروه A به دیدار الغرافه قطر می‌رود. یک بازی تشریفاتی برای ما در تبریز چون تراکتور حذف شده اما الغرافه در صورت پیروزی امید به صعود دارد.

⚽️در انتهای شب هم شبکه سه از ساعت ۲۳:۱۵ بازی بارسلونا و سلتاویگو را از فوتبال اسپانیا پخش می‌کند.

?امروز در تقویم:
?مصادف است با سالمرگ گابریل گارسیا مارکز، نویسنده بزرگ کلمبیایی.
?مارکز، مثل اکثر داستان‌نویسان آمریکای لاتین، از سبک رئالیسم جادویی پیروی می‌کرد ولی سرآمد این مکتب است.

?مصادف است با تولد حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سال ۱۳۴۸ در آبادان.
?فرخ‌نژاد با بازی چشم‌گیری در «عروسی‌آتش» شناخته شد و سیمرغ جشنواره فجر را برد و بعدا نقش‌های جدی و جذاب دیگری هم بازی کرد: مثلا در به‌رنگ‌ارغوان(حاتمی‌کیا)، چهارشنبه‌سوری(فرهادی)، آتشکار(یوسفی) یا خوب‌، بد، جلف(قاسم‌خانی).